آل‌نهیان: امارات در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا یک سازماندهی خیره‌کننده خواهد داشت

رئیس کمیته برگزاری جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا معتقد است امارات یک سازماندهی استثنایی در این رقابت‌ها به نمایش خواهد گذاشت.

آل‌نهیان: امارات در جام ملت‌های 2019 آسیا یک سازماندهی خیره‌کننده خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه البیان امارات، نهیان بن زاید آل نهیان، رئیس شورای ورزشی شهر ابوظبی و کمیته محلی برگزاری جام ملت‌های 2019 آسیا گفت: با حمایت‌های مدیران ارشد کشور سازماندهی خیره‌ کننده‌ای در جام ملت‌های 2019 آسیا را ارائه خواهیم داد. اطمینان دارم که این رقابت‌ها نقطه عطفی در تاریخ جام ملت‌های فوتبال آسیا می‌شود.

وی سپس خطاب به تیم‌های شرکت‌کننده در جام ملت‌های 2019 آسیا اظهار داشت: مقدم تمامی تیم‌های شرکت‌کننده را خوشامد می‌گوییم  و امارات مشتاق است تا امکانات و پتانسیل‌های خود را برای موفقیت آنها در جام ملت‌های 2019 آسیا به کار گیرد. امارات تجارب زیادی از گذشته برای میزبانی رقابت‌های بین‌المللی ورزشی را دارد و با همکاری نزدیک فدراسیون‌های مختلف جهانی در مسیرهای بزرگی گام برداشته است. پس از بررسی روند پیشرفت آماده‌سازی امارات برای میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا از تمامی دست‌اندرکاران اجرایی می‌خواهم برای بالا بردن پرچم کشورشان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند. اطمینان دارم که این رقابت‌ها بسیار موفقیت‌آمیز برگزار خواهند شد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه D جام ملت‌های 2019 آسیا با تیم‌های ملی عراق، یمن  و ویتنام قرار داد. این رقابت‌ها از 15 دی‌ماه سال جاری با شرکت 24 تیم در چهار شهر امارات آغاز خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان