ضرغامی سودای ریاست جمهوری دارد؟

آنچه از سوی رئیس سابق صدا و سیما در شبکه ها اجتماعی نشان داده می‌شود چیزی جز یک چرخش رویکرد نیست اما این چرخش برای چیست؟ آیا قرار است سال ۱۴۰۰ او به عنوان یک گزینه باب طبع نسل جوان جامعه ایران معرفی شود؟

به گزارش خبرآنلاین، این روزها که بازار اظهار نظرها درباره مسائل سیاسی و اجتماعی در فضای مجازی داغ است عزت الله ضرغامی نیز از این قافله عقب نمانده و هر آنچه در توان دارد برای به روز کردن صفحه هایش در اینستاگرام و توئیتربه کار بسته است. او آنچنان در توصیف شرایط و عقایدش در شبکه های اجتماعی تغییر و تحول ایجاد کرده است که گاهی این سوال مطرح می شود آیا این همان عزت الله ضرغامی  83 تا 93 است؟ همان که سکان ریاست صدا و سیما را برای 10 سال به عهده داشت؟

ضرغامی که در دوران ریاستش بر صدا و سیما شاهد یکه تازی های سیاسی در ساختمان جام جم بودیم و جریان رقیب تقریبا هیچ سهمی از آنتن صدا و سیما نداشت حالا در شبکه های اجتماعی خود را آنقدر روشنفکر معرفی می کند که گویا آن سالها تنها یک خواب بوده و دیگران خواب زده شده‌اند.

ضرغامی که سال‌ها جایی برای کیارستمی در صدا و سیما نداشت این روزها در صفحه اینستاگرام و توییتر برایش پست می‌گذارد و او را سلبریتی واقعی می نامد. البته این تنها اظهار نظری نبود که همه را انگشت به دهان متعجب کرد بلکه او در جدیدترین توئتش نسبت به صحبت های دادستان درباره ورود زنان به ورزشگاه نیز نوشت: در فوتبال، ورزشکاران نیمه لخت نیستند! حضور زنان در ورزشگاه حریم شکنی نیست. کبری و صغری هر دو مشکل دارند. بصورت زنان و خانواده‌هایی که تفریح مناسب ندارند پنجه نکشید! تهدید مدیران ورزش به برخورد قضائی هم شایسته نیست! آیا گناه و خلاف شرع در زندان ها، کمتر از ورزشگاه هاست؟!

آنچه از سوی رئیس سابق صدا و سیما در شبکه ها اجتماعی نشان داده می شود چیزی جز یک چرخش رویکرد نیست اما این چرخش برای چیست؟ آیا قرار است سال 1400 او به عنوان یک گزینه باب طبع نسل جوان جامعه ایران معرفی شود؟ وقتی همه گزینه ها را کنار هم می چینیم از انتقادها به جمنا تا چرخش در عقاید این گمانه بیشتر تقویت می شود که نگاه امروز عزت الله ضرغامی به شبکه های اجتماعی یک نگاه تفننی و برگرفته از دوران بازنشستگی نیست و احتمالا تا 1400 با سودای ریاست جمهوری ادامه دارد.

 

214216 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان