ایرتور رکورددار تاخیرات پروازی شهریور شد

مطابق آمار سازمان هواپیمایی کشوری در شهریورماه امسال اهواپیمایی آسمان با ۳۳۸ پرواز در صدر فهرست بیشترین پروازهای تاخیردار قرار گرفته‌، کمترین پرواز تاخیردار نیز مربوط به پویاایر با ۲ پرواز بوده است.

ایرتور رکورددار تاخیرات پروازی شهریور شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در شهریور ماه امسال 5179 پرواز توسط 15 ایرلاین در فرودگاه مهرآباد انجام شده که از این تعداد 1755 پرواز با تاخیر انجام شده است. هواپیمایی آسمان در آخرین ماه تابستان امسال با 855 پرواز، بیشترین سهم در عملکرد خطوط هوایی کشور در فردگاه مهرآباد داشته است. از این تعداد 388 پرواز معادل 45 درصد با تاخیر انجام شده است.

هواپیمایی ایرتور در ماه گذشته 291 پرواز انجام داد که از این تعداد 136 پرواز معادل 47 درصد با تاخیر انجام شده است. از این حیث ایرتور در صدر فهرست بیشترین پرواز تاخیردار قرار گرفته است. پس از این شرکت، هواپیمایی تابان با 38 درصد پرواز تاخیردار در رده سوم و هواپیمایی قشم و ایران‌ایر هر کدام با 37 درصد در رتبه‌ چهارم قرار گرفته اند.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در شهریور امسال 660 پرواز انجام داد که در مقایسه با آخرین ماه بهار 97 بالغ بر 127 پرواز کاهش یافته است. هواپیمایی ماهان به‌عنوان یکی از سه ایرلاین بزرگ کشور در ماه گذشته 635 پرواز انجام داد که سهم پروازهای تاخیردار این ایرلاین، 171 پرواز (27 درصد) بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان