محمدرضا خلعتبری: مشکلات‌مان این هفته حل نشود مشخص می‌شود پدیده برای مسئولان مهم نیست

محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم فوتبال پدیده تأکید کرد که اگر مسئولان این هفته مشکلات مالی بازیکنان را حل نکنند، این نشان خواهد داد که پدیده برای‌شان مهم نیست.

محمدرضا خلعتبری: مشکلات‌مان این هفته حل نشود مشخص می‌شود پدیده برای مسئولان مهم نیست

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با ابراز خرسندی از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم برای برد به زمین آمده بودند. در نیمه اول شرایط سخت بود، ولی خدا را شکر ما در مجموع بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در نهایت به چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم. ما اگر امتیاز از دست می‌دادیم، با توجه به امتیاز گرفتن تیم‌های دیگر احتمال داشت که شرایط‌مان سخت شود به همین دلیل باید می‌بردیم و خوشبختانه در زمین خودمان سه امتیازی مهم گرفتیم.

وی در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تأکید کرد: تمام بازیکنان در زمین مسابقه زحمت می‌کشند و گل زدن من مهم نیست. در تیم ما مهم این نیست چه کسی گل می‌زند بلکه برد تیم از هر چیزی مهم‌تر است. ما در فاز تهاجمی بازیکنان خوبی داریم و فرقی ندارد که من، قاسمی‌نژاد، مهربان یا دیگران گل بزنند. از اینکه گل زدم خوشحالم و آن را به هواداران پدیده تقدیم می‌کنم که حامی تیم ما بودند و نقش مهمی در این برد داشتند.

 مهاجم تیم فوتبال پدیده راجع به حل نشدن مشکلات مالی بازیکنان این تیم گفت: ما تا به اینجا خودمان را ثابت کردیم و برای دفاع از آبروی خودمان و خوشحالی هواداران فوتبال در مشهد تلاش کردیم. شک نکنید که از این به بعد هم تلاش خواهیم کرد، ولی مسئولان هم باید خودشان را ثابت کنند. اگر این هفته مشکلات مالی بازیکنان حل نشود شک نکنید که مشخص می‌شود پدیده برای مسئولان مهم نیست. این تیم تنها تیم استان خراسان است و واقعاً حیف است که به دلیل مشکلات مالی، از هم پاشیده شود. امیدوارم مسئولان به فکر باشند و همین هفته مشکلات را برطرف کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان