سیروس‌پور: خادم تا چند ساعت مانده به اعزام در بانک مرکزی دنبال ارز بود؛ چه توقعی از کشتی دارید؟

مشاور ارشد رئیس فدراسیون کشتی گفت: آمریکایی‌ها در ایتالیا خوشحال و سرحال آماده سفر به بوداپست بودند، اما سرمربی تیم ملی ایران تا چند ساعت مانده به پرواز، در بانک مرکزی به دنبال ارز بود.

سیروس‌پور: خادم تا چند ساعت مانده به اعزام در بانک مرکزی دنبال ارز بود؛ چه توقعی از کشتی دارید؟

پرویز سیروس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص مشکلاتی که در راه اعزام تیم ملی کشتی به مسابقات جهانی بوداپست مجارستان ایجاد شد و در نهایت یوروی 13 هزار تومانی در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت، اظهار داشت: فدراسیون پول را به حساب بانک مرکزی ریخته بود، اما به این دلیل که کشتی اولین فدراسیونی بود که می‌خواست از این ارز ثانویه استفاده کند، مشکلاتی در خصوص دریافت آن ایجاد شد. رسول خادم و همچنین مسئولان وزارت ورزش تا ساعت 20 چهارشنبه در حالی که باید به فرودگاه می‌رفتند، دنبال ارز بودند که در نهایت هم کار درست نشد. گفته شده مشکل در زمان اعزام تیم فرنگی حل خواهد شد.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی در مورد وضعیت تیم های ملی در مسابقات جهانی تاکید کرد: رئیس فدراسیون کشتی 17 ساعت در روز به دنبال کارهای کشتی است. خسته از تمرین، باید به دنبال ارز بدود. به این شکل نه فدراسیون و نه کادرفنی تیم ملی و کشتی گیر آرامش فکری ندارند و هر لحظه این خطر وجود دارد که به دلیل مشکلات مالی سفر به بوداپست لغو شود. این همه استرس روی تیم تاثیر منفی می‌گذارد. در بانک مرکزی تا لحظه آخر به دنبال ارز هستیم و در نهایت هم چیزی نمی‌گیریم، اما از آن طرف آمریکایی‌ها در ایتالیا خوشحال و بدون دغدغه، می‌خندند و منتظرند که موعد سفرشان برسد و برای کسب مدال راهی بوداپست شوند. به هرشکل فرق زیادی بین تیم ما و حریفان مان وجود دارد. مگر می‌شود این تفاوت‌ها روی کار تیم اثر نگذارد؟

وی ادامه داد: همه تیم‌ها آماده به بوداپست آمده‌اند، واقعا جای تعجب دارد که از ما توقع مدال طلا دارند و ما زیر فشار رسانه‌ها و مردم قرار داریم. الان باید چه کار کنیم؟ با این دغدغه‌هایی که دامن فدراسیون را گرفته، من فکر می‌کنم تا یکی دو سال آینده دیگر کشتی نداشته باشیم.

سیروس‌پور در مورد شانس تیم ملی آزاد برای کسب مدال در جهانی پیش‌رو، گفت: در دو سه وزن شانس زیادی برای کسب مدال جهانی داریم؛ البته اینطور نیست که به سایر نفرات امید نداشته باشیم و واقعا نمی‌شود پیش بینی کرد که یکی صددرصد مدال می‌گیرد یا نمی‌گیرد. من چند جلسه در تمرینات تیم ملی حضور داشتم و دیدم که بچه‌ها در دو-سه وزن خیلی آماده هستند. برای این تیم خیلی زحمت کشیده شده و همه آماده و جنگنده روی تشک حاضر خواهند شد. امیدوارم کار کشتی با مدال‌های خوبی در مجارستان به پایان برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان