ورود نیازمندان جدید به چرخه حمایتی بهزیستی و کمیته امداد

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ورود نیازمند جدید به چرخه حمایتی بهزیستی و کمیته امداد خبر داد و گفت: این گروه از افرادی هستند که در چند ماه گذشته و با توجه به افزایش هزینه‌ها زندگی شناسایی شدند.

ورود نیازمندان جدید به چرخه حمایتی بهزیستی و کمیته امداد

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه به‌زودی میزان و فرایند توزیع بسته‌های حمایتی به افراد واجد شرایط اعلام می‌شود، اظهار کرد: برنامه ریزی براین کار انجام شده است و در روز یکشنبه این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مددجویان دستگاه‌های حمایتی و تمام افرادی که حقوق آنها کمتر از 3 میلیون تومان باشد از این تسهیلات استفاده می‌کنند ضمن اینکه تمهیداتی هم برای کارگران فصلی که فاقد بیمه هستند پیش بینی شده است.

محسنی بندپی همچنین به ورود نیازمندان جدید به چرخه حمایتی کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و گفت: در این بخش افرادی که در چند ماه گذشته به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی مشکل پیدا کرده‌اند تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنین به تخصیص ارز به نرخ دولتی برای تامین کالاهای اساسی اشاره کرد و ادامه داد: داروها و همچنین لوازم کمک توانبخشی مورد نیاز معلولان نیز از این دست هستند.

وی افزود: در ماه‌های آتی نیز بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و نیازمندان شناسایی شده بسته های حمایتی داده می‌شود و این جدای بسته‌ای که قرار است به اکثریت خانواده‌ها داده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان