نگرانی ناتمام سیدجلال؛ تنهای‌مان نگذارید

کاپیتان پرسپولیس در پایان بازی برابر نود ارومیه گلایه‌های خود را نسبت به هواداران و عوامل پشتیبانی تیم اعلام کرد.

به گزارش “ورزش سه”، سیدجلال حسینی به همراه تیمش توانست جام حذفی را هم با بسته ماندن دروازه استارت بزند تا اکنون با انگیزه و روحیه مناسب خود را آماده جدال حساس با السد قطر در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کنند.


سیدجلال حسینی اما در پایان بازی از عدم حمایت هواداران در آستانه بازی حساس مقابل السد گلایه کرد. بازیکنان پرسپولیس با توجه به مشکلاتی که محرومیت نقل و انتقالاتی از یک سو و مشکلات مالی از سمتی دیگر به آنها وارد کرده، در هر سه جام امیدوارکننده ظاهر شده‌اند. با این حال برخلاف فضای مجازی که حمایت جالب توجه هواداران را در پی داشته، آنها روی سکوها حمایت لازم را شاهد نیستند. شاید به دلیل مشکلات اقتصادی و گرانی بلیت این موضوع کمی قابل توجیه باشد اما هواداران مطمئنا با توجه به شرایطی که تیم طی این روزها پشت سر می‌گذارند باید کمی بیشتر از حضور پشت فضای مجازی به حمایت از تیم پرداخته و انگیزه آنها را برای تداوم موفقیت افزایش دهند. انگیزه‌ای که باعث شده طی این مدت علیرغم کمبود نفرات آنها برای موفقیت تیم حتی با وجود مصدومیت و فشار بازی‌ها و مصدومیت‌ها بیشترین توان  خود را بکار گیرند. سیدجلال حسینی در حاشیه این صحبت‌های خود البته به عوامل پشتیبانی باشگاه نیز اشاره کرده است، عواملی که انتظار می‌رفت با توجه به موفقیت‌های چند وقت اخیر در بخش اسپانسرینگ عملکرد بهتر و رضایتبخش‌تری را به نمایش بگذارند. 


پرسپولیس اکنون در شرایطی قرار دارد که بعد از سال‌ها می‌تواند طلسم عدم صعود به فینال آسیا و حتی دستیابی به عنوان در این رقابت‌ها را کسب کند و انتظار آنها بابت حمایت بیشتر دور از انتظار نخواهد بود.


سیدجلال حسینی روز گذشته همچون چند وقت اخیر با تی‌شرتی که نام شهدا در آن نقش بسته بود در میدان حاضر شد و یک نمایش بی ‌نقص دیگر از خود به جا گذاشت و اکنون انتظار فوتبالدوستان از او و دیگر بازیکنان این تیم اینست که بتوانند با حمایت هواداران و ادامه‌ی تلاش خستگی‌ناپذیر خود از فرصت شکل گرفته برای صعود به مرحله بعدی سود ببرند.

عکس: امیرحسین خیرخواه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان