فوتبال جهان؛ نیکو کواچ: به قصد تلاش فراوان در شرایط سخت، صورتم را اصلاح نکردم!/ مخالفان سیستم چرخشی وضعیت تیم را نمی‌دانند

فوتبال جهان - نیکو کواچ با وجود حواشی اخیر در مورد اخراجش، بسیار خونسرد و امیدوار است.

فوتبال جهان؛ نیکو کواچ: به قصد تلاش فراوان در شرایط سخت، صورتم را اصلاح نکردم!/ مخالفان سیستم چرخشی وضعیت تیم را نمی‌دانند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی هفته هشتم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان مقابل ولفسبورگ نسبت به این بازی و آینده تیمش ابراز امیدواری کرد.

 سرمربی بایرن‌مونیخ اظهاراتش را این‌گونه شروع کرد: مسابقه مقابل ولفسبورگ بسیار جذاب خواهد بود. 4  بازی گذشته ما، آن طور که می‌خواستیم، پیش نرفت. در این بازی‌ها همانند  7  بازی ابتدایی، موقعیت ایجاد کردیم اما نتوانستیم فرصت‌ها  را به گل تبدیل کنیم. روی کلمه سیستم چرخشی تاکید داریم. تیم‌های بین المللیاز سیستم چرخشی استفاده می‌کنند. نمی‌توان 5 یا 6  هفته پیاپی از یک ترکیب استفاده کرد. کسانی که عقیده دیگری غیر از این موضوع دارند،  از وضعیت تیم چیزی نمی‌دانند.

 کواچ در پایان اظهار داشت: پس از پیش فصل، 19 بازیکن آماده در تیم در اختیار داشتیم و هنوز از ترکیبی که در دسترس دارم راضی  هستم.به قصد تلاش فراوان در شرایط سخت، صورتم را هم اصلاح نکردم! رودریگس از بازی‌های ملی بازگشته و کمی خسته است. فکر می‌کنم او به زودی آمادگی‌اش را به دست آورد. با بازیکنان زیاد صحبت می‌کنم و  اگر مشکلی وجود داشته باشد، برطرف می‌کنم. سعی دارم با نگرشی مثبت رفتار کنیم. همه بازیکنان تیم سخت تلاش می‌کنند و تعهد لازم را دارند. 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان