چرا ترامپ نسبت به شهروندی اوباما شک کرد؟

میشل نمی تواند دونالد ترامپ را ببخشد.

چرا ترامپ نسبت به شهروندی اوباما شک کرد؟

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبگاه «وایس.کوم» میشل اوباما همسر رئیس جمهوری پیشین آمریکا در کتاب خاطرات خود که به زودی منتشر خواهد شد، نوشت که نمی تواند دونالد ترامپ را به علت ایجاد شبهه درباره شهروندی آمریکایی باراک اوباما ببخشد.

میشل اوباما 54 ساله همچنین در این کتاب نوشته است:«از اینکه بسیاری از بانوان آمریکایی ترامپ زن ستیز را بر هیلاری کلینتون نامزد دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 ترجیح داده اند، در شگفت هستم».

میشل در کتابش از اینکه ترامپ نسبت به شهروندی آمریکایی باراک اوباما ابراز شک کرده است به خشم آمده و گفته است که هرگز ترامپ را به خاطر این موضوع نخواهد بخشید.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بلافاصله با حمله به باراک اوباما، در برابر خبرنگاران در کاخ سفید مدعی شد که میشل برای نوشتن این کتاب پول زیادی دریافت کرده است تا جنجال ایجاد کند.

ترامپ همچنین گفت:«من نیز هیچ گاه وی (باراک اوباما) را به علت برخوردش با ارتش آمریکا که با تامین نکردن بودجه مناسب برای آن موجب ناامن شدن این کشور شد، نمی بخشم».

باراک و میشل اوباما که پس از پیروزی ترامپ در انتخابات برای مدتی از صحنه ناپدید شده بودند، در آستانه آغاز مبارزات نامزدها برای انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا، به منظور تبلیغ به نفع حزب دمکرات دوباره فعالانه کارزار خود را آغاز کرده اند.

میشل در سفر دوره ای برای معرفی کتاب خود که از شیکاگو شروع می شود، به نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، بوستون و چند شهر دیگر ایالات متحده سفر خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان