سلطانی فر:

ریشه ازدواج سفید در نابهنجاری‌های روحی و فرهنگی است

ریشه ازدواج سفید در نابهنجاری‌های روحی و فرهنگی است

ریشه ازدواج سفید در نابهنجاری‌های روحی و فرهنگی استوزیر ورزش و جوانان گفت: ریشه ازدواج سفید در نابهنجاری‌های اقتصادی و معیشتی نیست، بلکه مشکلات روحی و فرهنگی علت توسعه این پدیده هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد ملی ساماندهی جوانان که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: مجمع بین المللی جوانان کشور‌های جهان اسلام که در ترکیه برگزار شد، دستاورد بزرگی بود.

وی با بیان اینکه هدف دولت، مشارکت ایران در محافل بین المللی است، افزود: هدف دولت از شرکت ایران در این محافل، کسب موقعیت‌های جدید در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است.

سلطانی فر گفت: در این مجمع توانستیم علی رغم برخی کش مکش‌ها و با دریافت نظر از وزارت امورخارجه به یک همگرایی خوبی برسیم.

وی در خصوص معضل ازدواج سفید افزود: یکی از معضلات ازدواج سفید غیررسمی و غیرثبتی بودن آن است که با تغییر دادن نام این پدیده نمی‌توان در ماهیت آن تغییری ایجاد کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این اتفاق در کشور ما همزمان با کشور‌های دیگر در حال وقوع است، گفت: این یک پدیده نابهنجار در تمام کشورها است.

سلطانی فر بیان کرد: ریشه ازدواج سفید در نابهنجاری‌های اقتصادی و معیشتی نیست، بلکه مشکلات روحی و روانی، فرهنگی و فقدان آگاهی جوانان باعث توسعه این روش غلط ارتباطی شده است.

وی با بیان اینکه برخورد با این معضل باید مدیریت و قانونمند شود، افزود: در برهه‌ای از زمان با ویدیو و ماهواره برخورد خوبی نمی‌شد، اما با گذشت زمان دریافتند که استفاده از این امکانات می‌تواند در گسترش و اشاعه ایمان و فرهنگ موثر باشد، همچنین شاید بتوانیم در آینده با پدیده ازدواج سفید یک برخورد خوب داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان