مشرق گزارش می‌دهد؛

سایپا بخشنامه عجیب خود را لغو کرد + سند

شرکت سایپا در بخشنامه جدید خود، دستورالعمل عجیبی که دیروز برای تحویل پراید بجای تندر صادر کرده بود را ملغی کرد.

روز گذشته شرکت خودروسازی سایپا در اقدامی عجیب، بخشنامه‌ای صادر کرد که براساس آن متقاضیان دو محصول پرفروش شرکت پارس خودرو (تندر90 و ساندرو) که ماه‌هاست از موعد تحویل محصولشان گذشته اما تاکنون دعوتنامه برایشان صادر نشده خودروهای جایگزین دریافت کنند.

براساس این بخشنامه که سایپا به نمایندگی‌های خود ارسال کرد، افرادی که برای دو خودرویی که به صورت مشترک با رنو تولید میشد نامنویسی کرده بودند، بجای خودروی خود، محصولی از خانواده پراید و تیبا با تحویل بهمن 97 و آذر سال آینده به قیمت روز خودروی انتخابی خود تحویل بگیرند.

 



پس از اعتراضات بسیاری که به این بخشنامه شد سایپا مجبور شد ساعاتی پیش با صدور بخشنامه ای مجدد از دستورالعمل قبلی خود عقب‌نشینی و بخشنامه قبلی خود را که با قید فوریت ارسال شده بود ملغی کرد.
 

 

گرچه در بخشنامه جدید هیچ توضیحی در خصوص وضعیت تحویل خودروهایی که مدتهاست از موعد تحویل آن گذشته نشده است اما نشان از بی‌برنامگی گسترده در سطح مدیریت این خودروسازی دارد که به نظر میرسد پس از روی‌کار آمدن رییس جدید کارخانه نیز بر حجم آن افزوده شده است.

از سوی دیگر سایپا در حالی تا کنون به دفعات برای خودروهای خانواده x100 و x200 پیش‌فروش برگزار کرده که طبق اعلام قبلی این شرکت قرار بود نهایتا تا حدود 3 ماه دیگر و پایان سال جاری تولید این خودروی بی‌کیفیت که طی ماه‌های اخیر پابه‌پای دلار گران شد، متوقف شود.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان