شماره هفت جذاب نکونام در ترکیب نساجی (عکس)

امید سینک در بازی برابر استقلال خوزستان بازی درخشانی از خود نشان داد و در صحنه گل اول تیمش هم اثر گذار بود تا اینگونه در برد نساجی دخیل باشد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  نساجی مازندران در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر با اتکا به بازیکنان سرعتی و جوانش به دومین برد خود در مسابقات لیگ برتر رسید. امید سینگ که در ابتدای فصل هجدهم به نساجی پیوست در مسابقات اولیه لیگ برتر مورد اعتماد جواد نکونام قرار نگرفت و اغلب از روی نیمکت، مسابقات تیمش را تماشا کرد. به طوریکه شایعاتی مبنی بر جدایی او از نساجی به گوش رسید.


حالا با تغییر تاکتیک سرمربی نساجی و ارائه نمایش هجومی از سوی آن‌ها، امید سینک به ترکیب اصلی این تیم رسیده و بازی خوبی در کناره‌های زمین از خود نشان می‌دهد. او در بازی مقابل استقلال خوزستان ابتدا به عنوان وینگر چپ به میدان رفت و توانست اولین موقعیت نساجی را هم خلق کند که بی ثمر بود. در ادامه با انتقال به سمت راست زمین و بالا بردن تحرک در آن منطقه توانست گل اول تیمش را پایه ریزی کند. او پس از انجام یک دوی سرعتی با یار همدست خود سانتر زیبایی بر روی دروازه انجام داد و گل اول سرخپوشان قائمشهری با ضربه زیبای میری به دست آمد.


بی شک با بازگشت سینگ به فرم ایده‌آل، چاشنی سرعت و خلاقیت در خط حمله نساجی بالا رفته و می‌تواند عصای دست جواد نکونام در ادامه لیگ و ثبت گل‌های بیشتر با تاثیرگذاری وی باشد. مخصوصا اینکه مثلث وی با عاشوری و میری در فاز هجومی نساج‌ها جواب مثبت داده و احتمالا در مسابقات آینده هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.


عکس: مسعود اکبری

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان