قیمت و مشخصات هوندا CR-V مدل ۲۰۱۹

هوندا CR-V ۲۰۱۹ از سیزدهم نوامبر وارد نمایندگی‌های فروش این خودروساز در آمریکا می‌شود. این خودرو دارای برخی به‌روزرسانی‌های ملایم و اندکی افزایش قیمت می‌باشد.

قیمت و مشخصات هوندا CR-V مدل 2019

هوندا CR-V 2019 از سیزدهم نوامبر وارد نمایندگی‌های فروش این خودروساز در آمریکا می‌شود. این خودرو دارای برخی به‌روزرسانی‌های ملایم و اندکی افزایش قیمت می‌باشد.


از آنجایی که CR-V برای مدل سال 2017 فیس لیفت شده بنابراین انتظار تغییرات زیاد در این خودرو برای مدل سال 2019 را نداشتیم؛ اما هوندا می‌توانست بیشتر از این تلاش کند زیرا تنها تغییر CR-V 2019 اضافه شدن رنگ بدنه‌ی سفید پلاتینیومی به لیست آپشن ها می‌باشد. این رنگ جدید جایگزین رنگ سفید الماسی قبلی شده و CR-V هم‌اکنون با 10 رنگ بدنه در دسترس است.


علیرغم دست نخورده ماندن خودرو، هوندا CR-V 2019 قیمت پایه‌ی 24350 دلاری برای نسخه‌ی تک دیفرانسیل LX دارد. قیمت مدل چهار چرخ محرک LX نیز از 25750 دلار آغاز می‌شود. قیمت هر دو نسخه 100 دلار افزایش یافته است.


اما قیمت مدل‌های EX و EX-L مدل 2019 نیز 200 دلار افزایش یافته اما قیمت مدل تورینگ تغییری نکرده است.


همچون گذشته، مدل‌های LX از پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 184 اسب بخاری استفاده می‌کنند اما مدل‌های EX و بالاتر دارای پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو هستند. این پیشرانه که از تکنولوژی کنترل زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها سود می‌برد خروجی 190 اسبی دارد. هر دو پیشرانه با یک گیربکس CVT استاندارد همراه می‌شوند.


شاسی‌بلند هوندا همچنان به‌صورت استاندارد از بسته ایمنی در مدل‌های EX و بالاتر سود می‌برد. این بسته ایمنی شامل سیستم پیشگیری از برخورد، هشدار برخورد از جلو، تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، کروز کنترل تطبیقی و دستیار حفظ خودرو بین خطوط می‌باشد.


از دیگر تجهیزات ایمنی کمک‌راننده می‌توان به اطلاعات نقاط کور، پایش ترافیک پشتی و نوربالای خودکار اشاره کرد. هوندا CR-V 2019 به‌صورت سفارشی با تجهیزات رفاهی‌ای همچون اپل کارپلی و اندروید اتو، رادیو HD و پاندورا در دسترس است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان