آخرین وضعیت مقام وزارت کار بعد حادثه رانندگی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از بهبود نسبی حال خلیل حنیف مدیر کل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برابر آخرین گزارش وضعیت پزشکی وی خبر داد.

به گزارش برنا، محمد دادجو گفت: آسیب اولیه به قسمت های سر، مهره و ترقوه مصدوم وارد شده که پس از کارهای درمانی اکنون از سطح هوشیاری مطلوب و فشار مناسب برخوردار است.

پنجشنبه گذشته در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان یکی از خودروهای حامل مدیران این وزارتخانه با تریلی تصادم کرد که بر اثر آن سیدتقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین رییس و معاون فقید سازمان تامین اجتماعی مرحوم و خلیل حنیف مصدوم شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان بیان کرد: در بررسی پزشکی مشخص شد که مصدوم (حنیف) دارای خونریزی خفیف مغزی است و در سی تی اسکن های متوالی تا به امروز مشخص شده این خونریزی افزایش نیافته بنابراین به مرور زمان جذب خواهد شد.

دکتر دادجو ادامه داد: مصدوم دارای شکستگی ترقوه سمت چپ است و نیازی به جراحی ندارد چرا که با بانداژ هشت درمان خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت شکستگی مهره پنج حنیف اضافه کرد: در ام ار ای گرفته شده از ناحیه کمر مصدوم مشخص شد آسیب جدی به این نقطه از بدن وارد نشده اما برای بهبود آن نیاز به جراحی دارد که با توجه به وضع جسمانی وی امکان جراحی در گرگان فراهم و یا در صورت نیاز به تهران منتقل خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان یادآور شد: نگرانی گروه پزشکی از ارگان های داخلی بدن مصدوم هم وجود داشت که با بررسی انجام شده مشخص گردید آسیبی به این نواحی وارد نشده است.

دادجو افزود: مصدوم می تواند در صورت نیاز برای روز دوشنبه آینده 28 آبان ماه به تهران منتقل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان