نیویورک‌تایمز باز هم صدای ترامپ را درآورد

ایسنا نوشت: رئیس‌جمهوری آمریکا با انتقاد از گزارش نیویورک تایمز درباره اینکه او در جمعی خصوصی وفاداری معاونش را زیر سوال برده است، این گزارش را "مطلبی ساختگی" توصیف کرد.

نیویورک‌تایمز باز هم صدای ترامپ را درآورد

به گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پیش از سفر به کالیفرنیا مایک پنس را "100 درصد وفادار" و "شخصی فوق‌العاده" توصیف کرد. او در جمع خبرنگاران گفت: نه، من اصلا وفاداری او را زیر سوال نبردم. او 100 درصد وفادار است. این مطلبی ساختگی است... یک داستان جعلی دیگر از نیویورک تایمز. او یک سرباز است... از این راضی‌تر نمی‌توانم باشم.

ترامپ همچنین بعدا در توئیت‌هایی از گزارش مذکور انتقاد کرده است و تایمز را به "ساختن منابع" متهم کرد. او نوشت: نمی‌توانم رئیس‌جمهوری را متصور شوم که رابطه‌ای بهتر و نزدیکتر از من به معاونش داشته باشد. باز هم اخبار جعلی از دشمن مردم!

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا که به پاپوآ گینه نو رفته بود هم در واکنش به این گزارش گفت: مفتخرم که به عنوان معاون رئیس‌جمهوری آمریکا خدمت می‌کنم. زمانی که او از من خواست تا معاونش شود، به خود بالیدم. ما روابطی بسیار نزدیک و بسیار قوی داریم.

نیویورک تایمز جمعه گزارش داد: ترامپ پیش از آماده شدن برای کارزار انتخاباتی 2020 بارها و بارها از مشاوران و دستیارانش درباره پنس سوال کرده است. ظاهرا رئیس‌جمهوری آمریکا بارها وفاداری پنس را زیر سوال برده است که موجب هوشیاری مشاوران او شده است.

52310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان