معرفی هتل گرند آنکارا ؛ ۵ ستاره

این هتل که در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است، دارای اتاق های شیک و مجلل و در مجاورت ساختمان پارلمان واقع شده است

معرفی هتل گرند آنکارا ؛ 5 ستاره

هتل گرند آنکارا ؛ Grand Ankara Hotel

این هتل که در سال 2009 ساخته شده است، دارای اتاق های شیک و مجلل و در مجاورت ساختمان پارلمان واقع شده است. با ایستگاه مترو Kizilay حدود 900 متر فاصله دارد. دارای یک سالن ورزشی به همراه مرکز سلامتی با امکانات متنوع و همچنین سونا خشک و مرطوب است. رستوران هتل در تمام طول روز غذاهای بین المللی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. هتل گرند آنکارا Grand Ankara Hotel تقریبا 10 دقیقه رانندگی با مکان های خرید Tunali Hilmi Caddesi فاصله دارد، فاصله اش با پارک Kugulu تنها 1٫3 کیلومتر و با فرودگاه آنکارا 30 کیلومتر است. همچنین این هتل از نظر کاربران سایت های رزواسیون آنلاین دارای امتیاز بالایی است. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل گرند آنکارا را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

هتل گرند آنکارا

خدمات رفاهی هتل گرند آنکارا

خدمات رفاهی در این هتل 5 ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با فضای کنفرانس و 16 اتاق جلسه، مرکز تجاری 24 ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی می باشد و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی میسر است. همچنین پذیرش 24 ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، خدمات حمل و نقل به فرودگاه با هزینه اضافه، نگهداری یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی)، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، دستگاه فکس، صبحانه بدون هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. امکان دسترسی به مناطق مخصوص برای کشیدن سیگار، خدمات عروسی، امکان استفاده از سالن آرایش و زیبایی میسر می باشد. اینترنت به صورت سیمی و وای فای کاملا رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است و همچنین به روزنامه های رایگان در لابی نیز دسترسی خواهید داشت. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت 14:00 تا 24:00 اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید قبل از ساعت 12:00 اقدام کنید.

هتل 5 ستاره گرند

امکانات تفریحی گرند آنکارا

در این هتل 5 ستاره امکانات تفریحی از جمله استخر داخل سالن، مرکز تناسب اندام، خدمات زیبایی، آبگرم و مرکز سلامتی و سونا نیز استفاده کنید، همچنین کافه هتل نیز به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد، به گونه ای که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این مکان دلنشین بنوشند.

 

رستورن هتل

یک صبحانه بوفه ای هر روز از ساعت 7 تا 10:30 صبح سرو می شود.
رستوران براسری Brasserie: این رستوران در خدمت صبحانه، ناهار و شام است. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لذت ببرند.
خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

هتل 5 ستاره گرند در آنکارا

امکانات اتاق های هتل گرند آنکارا

در این هتل که دارای 217 در 17 طبقه می باشد، امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور و دسترسی به اینترنت به صورت کابلی و وای فای بدون هزینه اضافی و رایگان موجود است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، منوی بالش، گاوصندوق، اتو ومیز اتو در صورت درخواست، پنکه سقفی، سرویس خواب با کیفیت، روزنامه های رایگان، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ساعات محدود ارائه می گردد و مراقبت از کودک در اتاق نیز با هزینه اضافی میسر است. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل آنکارا موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

هتل 5 ستاره گرند

انواع اتاق های هتل گرند آنکارا

  • اتاق دبل استاندارد: این اتاق ها 27 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • اتاق سینگل استاندارد: یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • اتاق دبل سوپریور: این اتاق ها 39 متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • اتاق سینگل سوپریور: یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
هتل گرند در آنکارا

فاصله هتل تا جاذبه های آنکارا

  • موزه مردم شناسی آنکارا: تقریبا 4 کیلومتر تا شما فاصله دارد که تاکسی 8 دقیقه ای شما را می رساند و پیاده 37 دقیقه ای می رسید.
  • خیابان کارانفیل: 500 متر با شما فاصله دارد که با تاکسی 7 دقیقه ای و اگر بخواهید پیاده روی کنید، حدودا 6 دقیقه را باید در ذهنتان داشته باشید.
  • پارک کرتولوس: 8 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 11 دقیقه مسافت آن طول می کشد. می توانید طی 22 دقیقه همین مسافت را می توانید پیاده روی کنید.
  • خیابان کونور: این خیابان تا شما 500 متر فاصله دارد که با تاکسی 6 دقیقه ای و پیاده 5 دقیقه ای طی می شود. اتوبوس نیز شما را 5 دقیقه ای می رساند.
  • موزه آنیت ‌کبیرآتاتورک: 4 کیلومتر است که می توانید 32 دقیقه تا آنجا پیاده روی دارد. تاکسی شما را 6 دقیقه ای می رساند. این مقصد ایستگاه اتوبوس هم دارد که 28 دقیقه زمان می برد.
  • موزه تمدن آناتولی: مسافت این موزه تا هتل شما حدودا 9 کیلومتر می باشد. اگر تصمیم گرفتید که با تاکسی بروید، 12 دقیقه در راه خواهید بود. می توانید پیاده هم بروید که باید زمانی حدود 41 دقیقه را در نظر بگیرید. اتوبوس شما را 23 دقیقه ای می رساند.
  • استادیوم کبسی: این ورزشگاه 7 کیلومتر از هتل شما دورتر می باشد. مسافت آن را می توانید طی 32 دقیقه پیاده روی کنید. تاکسی نیز فاصله هتل تا اینجا را 10 دقیقه ای طی می کند. با اتوبوس 17 دقیقه ای می رسید.
  • قلعه آنکارا: 4 کیلومتر فاصله دارد. اتوبوس شما را طی 30 دقیقه و تاکسی، 13 دقیقه می رساند. پیاده نیز 42 دقیقه ای می رسید.
  • خیابان تونالی هیلمی: این خیابان تا شما 800 متر فاصله دارد که تاکسی شما را 4 دقیقه ای می رساند. اگر بخواهید پیاده روی کنید حدودا 15 دقیقه و با اتوبوس 11 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز فرهنگی آتاتورک: 7 کیلومتر می باشد. با تاکسی 11 دقیقه و با اتوبوس 36 دقیقه در راه خواهید بود.
  • خیابان آرژانتین: 8 کیلومتر مسافت آن است. می توانید یک تاکسی بگیرید و حدودا 6 دقیقه بعد به این خیابان برسید. با اتوبوس 11 دقیقه این مسافت طول می کشد.
  • فرودگاه اسنبوگا آنکارا: این فرودگاه تا هتل 4 کیلومتر فاصله دارد. اتوبوس شما را طی 120 دقیقه و تاکسی، 35 دقیقه می رساند.
هتل 5 ستاره گرند آنکارا

موقعیت هتل گرند آنکارا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ترکیه، آنکارا 06680، کانکایا، شماره 183، بلوار آتاتورک

Ataturk Blv. No.183,, Cankaya, Ankara, Turkey, 06680

منبعbooking.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان