با حضور استادان پیشکسوت حوزۀ علوم انسانی

آیین اختتامیۀ چهارمین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا برگزار می‌شود

آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره نشان دهخدا ( انتخاب کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشوردر حوزۀ علوم انسانی) توسط انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

آیین اختتامیۀ چهارمین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم که پیشکسوتان و استادان بنام حوزۀ علوم انسانی چون استاد احمدسمیعی گیلانی، مقصود فراستخواه، عباس بازرگان، اسماعیل منصوری لاریجانی،  سهیلا شهشهانی و دکتر داود فیرحی در آن حضور خواهند داشت 3 اثر برگزیده و 13 اثر شایستۀ تقدیر این جشنواره که از بین حدود هزار اثر ارسالی انتخاب شده اند، معرفی شده و به پدید آورندگان این آثار جوایز نقدی و لوح تقدیر با امضای وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فن آوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهدا خواهد شد.

گفتنی است امسال هم چون سال قبل، جایزۀ قلم برتر جشنوارۀ دهخدا به یکی از استادان با سابقۀ علوم انسانی که آثار وی به لحاظ کیفیت و کمیت در سطح بالایی باشد اهدا می شود.

شایان ذکر است دبیرخانۀ دائمی جشنوارۀ نشان دهخدا در انتشارات علمی و فرهنگی شکل گرفته و شورای سیاست گذاری آن متشکل از نمایندگان وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فن آوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، خانۀ کتاب و انتشارات علمی و فرهنگی است.

آیین اختتامیۀ چهارمین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا روز سه شنبه 29 آبان 1397 از ساعت 15 تا 17 در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان