تعیین تکلیف سهمیه بندی بنزین فردا با حضور زنگنه در بهارستان

فردا در نشستی با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه راهکارهای مدیریت سوخت بررسی شده و قرار است راهکارهای اجرایی اتخاذ شود.

تعیین تکلیف سهمیه بندی بنزین فردا با حضور زنگنه در بهارستان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 29 مهرماه بود که نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با موضوع کارت هوشمند سوخت و راهکارهای مقابله با قاچاق سوخت با حضور برخی اعضای مرکز پژوهش‌های مجلس و انجمن نفت برگزار شد.

در این نشست گزارشی درباره مصرف سوخت و کنترل آن و اقدام‌های گذشته همچون استفاده از کارت هوشمند سوخت ارائه و پیشنهادها درباره راهکارهای مهار مصرف سوخت مطرح شد.

در ادامه این نشست و به منظور بررسی جامع تر راهکارهای مدیریت سوخت کشور، فردا نشست مشترکی با حضور اعضای کمیسیون انرژی و کمسیون برنامه و بودجه مجلس تشکیل می شود. احیای کارت سوخت و موضوع سهمیه بندی بنزین از محورهای اصلی این نشست خواهد بود.

اسدالله قره‌خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این‌که نشست مشترک کمیسیون انرژی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با موضوع سوخت، فردا (دوشنبه، 28 آبان‌ماه) برگزار می‌شود گفت: از وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه در این نشست دعوت شده تا درباره مدیریت مصرف سوخت تصمیم‌گیری شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به این‌که مقرر شده پیش از ارائه لایحه بودجه سال 98 کل کشور درباره مدیریت مصرف سوخت بررسی‌های جامع انجام شود، افزود: در نشست فردا همچنین قرار است راهکارهایی اتخاذ شود تا از قاچاق بی‌رویه سوخت جلوگیری کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان