هیچ کس محروم نشد!

اعلام رای بازی جنجالی سایپا – پرسپولیس

با وجود اتفاقات عجیب و غریبی که در پایان بازی سایپا – پرسپولیس رخ نداد هیچ کس محروم نشد! آنچه که در پایان این بازی دیده شد درگیری های فیزیکی بین بازیکنان و حتی مربیان بود.

به گزارش "ورزش سه"، در رای کمیته انضباطی این چنین آمده است: دیدار تیم های سایپا تهران و پرسپولیس تهران در هفته دهم روز 3 آبانماه در ورزشگاه تختی برگزار شد که از سوی محمد دایی، مربی تیم سایپا تهران تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر مسئولانه و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.


مهرداد کفشگری و رضا اسدی، بازیکنان تیم سایپا تهران به دلیل درگیری با بازیکنان تیم مقابل که از داخل زمین تا رختکن ادامه داشت، هر نفر به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.


شجاع خلیل زاده و رادو شوویج، بازیکنان تیم پرسپولیس به دلیل درگیری با بازیکنان تیم مقابل که از داخل زمین تا رختکن ادامه داشت، هر نفر به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. تیم پرسپولیس تهران به خاطر فحاشی تماشاگرانش و پرتاب بطری به سمت داور به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همان طور که اشاره شد در جریان این بازی به خصوص بعد از گل تیم سایپا اتفاقاتی در زمین رخ داد که زیبنده نبود. این درگیری ها به پایان بازی کشیده شد و شاهد رفتارهای زشتی از سوی بازیکنان دو تیم و حتی کادر فنی بودیم. صحبت از این بود که علی دایی به یک خبرنگار کشیده زده است. هر چند علی دایی این خبر را رد کرد اما در ادامه فیلمی ازعلی دایی منتشر شد مبنی بر اینکه به یکی از ماموران حراست درگیری فیزیکی پیدا کرده است.


در چنین شرایطی انتظار می رفت کمیته انضباطی رای قاطع تری را برای این پرونده صادر می کرد.


به هر صورت پرونده این بازی جنجالی با تویبخ و جریمه نقدی بسته شد! جالب اینکه کمیته انضباطی در رای صادره به درگیری بازیکنان دو تیم از زمین تا رختکن اشاره می کند اما جریمه ای که برای این بازیکنان در نظر می گیرد توبیخ است و کمی هم جریمه نقدی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان