خبر مهر تایید شد

محمدی جایگزین قزوه در مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری شد

عباس محمدی طی حکمی از سوی معاون هنری حوزه هنری به سمت مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری منصوب شد.

محمدی جایگزین قزوه در مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری، عباس محمدی به سمت مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری منصوب شد.

در این حکم آمده است:

«جناب آقای عباس محمدی

نظر به شایستگی‌های هنری و سوابق اجرایی جناب‌عالی که از هنرمندان پرورش یافته در مکتب انقلاب هستید و با توجه به کارنامه وزین در حوزه شعر و ادبیات انقلاب و تجارب ارزنده‌ای که در سمت مدیریت دفتر موسیقی کسب کرده‌اید، به موجب این حکم به عنوان مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری منصوب می‌شوید.

امید است، با اتکا به پیشینه درخشان و توانمندی شاعران، نویسندگان و همکاران متعهد این مرکز، فصل تازه‌ای از فعالیت‌های ادبی آغاز می‌شود و شاهد آثاری بدیع و تاثیرگذار باشیم. با شناختی که از کارنامه هنری و مدیریتی جناب‌عالی وجود دارد، انتظار می‌رود اهتمام ویژه‌ای در تعامل با پیش‌کسوتان و پرچم‌داران ادبیات انقلاب و نیز حمایت از رویش‌های تازه و توانمندسازی آن‌ها در حوزه شعر و ادبیات داستانی داشته باشید.

برقرار کردن تناسب منطقی بین مولفه‌های کلیدی تربیت، تولید و ترویج نیز از اعمال نگاه عادلانه و فراگیر به ظرفیت‌های ادبی اقصی نقاط کشور از مهم‌ترین ماموریت‌های جناب‌عالی محسوب می‌شود.

ضمن آرزوی موفقیت جناب‌عالی در مسیر اعتلای فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی ایران، بهروزی و سربلندی شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

گفتنی است، محمدی پیش از این مدیریت مرکز موسیقی حوزه هنری و سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان را در کارنامه خود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان