معاون عمرانی استانداری تهران:

در دوران مدیریت مقیمی دیوار بلند میان استانداری و شهرداری دیوار فروریخت

تواهن گفت: در دوران مدیریت مقیمی دیوار بلند میان استانداری و شهرداری دیوار فروریخت و ارتباط خوبی بین این دو مجموعه ایجاد شد.

در دوران مدیریت مقیمی دیوار بلند میان استانداری و شهرداری دیوار فروریخت

در کشورهای توسعه‌یافته از تجربیات بازنشستگان به خوبی استفاده می‌کنندبه گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد تواهن معاون عمرانی استانداری تهران در مراسم معارفه شکرالله حسن‌بیگی به عنوان سرپرست استانداری تهران که امروز یکشنبه در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: عملگرایی بر مدار تکلیف یکی از تکالیف شرعی و قانونی است که به تعبیری دیگر خدا‌ترسی نیز باشد.

وی افزود: در تمام مراحل کاری آنچه که بیشتر از هر چیزی ذهن ما را مشغول کرد، همین جمله خداترسی و عملگرایی بر مدار تکلیف بود که استاندار تهران دارای این خصلت‌ها بود.

تواهن گفت: حدود 17 سال به طور مستقیم با ایشان در ارتباط هستم، زمانی که ایشان بنده را امین دانستند و به سمت امور عمرانی را به من واگذار کردند، از این مورد بسیار خرسند شدم که در کنار ایشان فعالیت خواهم کرد.

وی ادامه داد: از مهمترین شاخص‌های استاندار تهران پاکدستی، تقوا و سعه صدر ایشان بود که در بین خاص و عام زبانزد بود.

معاون عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: با اینکه استاندار همیشه از ما مسئولیت‌پذیرتر بودند، اما اگر جایی مشکلی ایجاد می‌شد از زیرمجموعه خود دفاع می‌کردند. در دوران مدیریت مقیمی دیوار بلند میان استانداری و شهرداری دیوار فروریخت و ارتباط خوبی بین این دو مجموعه ایجاد شد.

وی در ادامه بیان کرد: استاندار تهران یکپارچه‌نگری و طرز نگاه را در استان تغییر داد، به طوری که مسئولیت‌پذیری و دقت یکی از خصلت‌های ایشان بود.

تواهن گفت: استفاده از جوانان بومی کشور و اهمیت و اهتمام در موضوع محیط زیست و همچنین موضوع جایگزینی خودروهای دیزلی، مقاوم‌سازی خانه‌های بافت شهری و روستایی تنها بخش کوچکی از فعالیت‌های او بود.

معاون عمرانی استانداری تهران اظهار کرد: امروز در کشورهای توسعه‌یافته از تجربیات بازنشستگان به خوبی استفاده می‌کنند. امیدواریم که در کشور نیز از تجربیات مهندس مقیمی استاندار تهران به عنوان مشاور عالی در وزارت کشور نیز استفاده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان