کمیته مقابله با تحریم ها در دولت تشکیل می شود

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته مقابله با تحریم ها و رسیدگی به معیشت مردم در دولت تشکیل می شود.

کمیته مقابله با تحریم ها در دولت تشکیل می شود
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته مقابله با تحریم ها و رسیدگی به معیشت مردم در دولت تشکیل می شود.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از ایرنا؛ بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران با تشریح جلسه غیرعلنی امروز - یکشنبه - مجلس اظهارداشت: بر اساس مصوبه هیات رییسه مجلس، این جلسه با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی تشکیل شد.
 
وی ادامه داد: در این جلسه رییس مرکز پژوهش های مجلس گزارش مفصلی درباره موضوعات مختلف معیشتی، بخش صنعت، معدن و تجارت، موضوعات گمرکی به نمایندگان ارائه کرد و دولتمردان نیز نظرات خود را درباره این گزارش ارائه کردند.
 
وی با بیان این که یک نسخه از این گزارش به دولتمردان حاضر در این جلسه تقدیم شد، گفت: نوبخت و دژپسند نیز در این جلسه گزارشی درباره اقدامات دولت برای رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و رفاه کارگران ارائه کردند.
 
سخنگوی هیات رییسه مجلس تصریح کرد: در این جلسه قرار شد کمیسیون های تخصصی مجلس بررسی این گزارش و رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار دهند، همچنین مقرر شد کمیته ای در دولت برای مقابله با تحریم ها و رسیدگی به معیشت مردم تشکیل شود.
 
نعمتی افزود: با توجه به این که آمریکایی ها در اعمال تحریم ها بدنبال ایجاد فضاسازی روانی در کشور هستند، تشکیل این کمیته می تواند نقش تاثیرگذاری برای مقابله با این موضوع باشد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: قوای سه گانه تمام تلاش خود را می کنند تا راهکارهای مناسبی برای حل مشکلات مردم داشته باشند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان