۵ درگاه پرداخت خیریه معروف و مقایسه عملکرد آنها با یکدیگر

انتخاب درگاه پرداخت خیریه برای وبسایت شرکت‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است. اما اجازه بدهید قبل از اینکه وارد بحث بهترین درگاه‌های پرداخت خیریه شویم، عملکرد و هدف این درگاه‌ها را دقیق‌تر شرح دهیم

5 درگاه پرداخت خیریه معروف و مقایسه عملکرد آنها با یکدیگر

انتخاب درگاه پرداخت خیریه برای وبسایت شرکت‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است. اما اجازه بدهید قبل از اینکه وارد بحث بهترین درگاه‌های پرداخت خیریه شویم، عملکرد و هدف این درگاه‌ها را دقیق‌تر شرح دهیم. درگاه پرداخت خیریه، نوعی خدمات پرداخت آنلاین با کارت اعتباری است که از طریق آن افراد مختلف می‌توانند با کارت های اعتباری یا دبیت‌کارت‌های خود، کمک‌های خیریه خود را به حساب شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف ارسال کنند. سرویس‌های مختلفی از سوی شرکت‌های گوناگون در این زمینه به شرکت‌ها خدمات ارائه می‌کنند. در ادامه به عملکرد، مزایا و شرح هر یک از درگاه‌های پرداخت خیریه معروف در جهان می‌پردازیم:

درگاه پرداخت خیریه - کارت اعتباری

1. ورلدپی (WORLDPAY)

این درگاه پرداخت خیریه در سال 1994 راه‌اندازی شد. البته ورلدپلی برای انجام تراکنش‌هایی که صورت می‌دهد، درصد قابل‌توجهی کارمزد هم حساب می‌کند. برای مثال، اگر کمک‌های خیریه‌ای که از طریق ورلدپی از کاربران وب‌سایت یک سازمان یا شرکت دریافت می‌شود، از طریق کارت اعتباری پرداخت شود، ورلدپی2/75 درصد کارمزد دریافت می‌کند. ضمن اینکه شرکت‌ها برای استفاده از خدمات درگاه پرداخت خیریه ورلدپی نیاز به ایجاد یک حساب تجاری دارند. یعنی علاوه بر حسابی که شرکت یا سازمان برای دریافت کمک‌های خیریه از طریق درگاه ورلدپی ایجاد می‌کند باید یک حساب تجاری هم در این سیستم پرداخت راه‌اندازی کند.

2. استریپ یوکِی (STRIPE UK)

استریپ یوکی فقط در کشور انگلستان از شهرت و اعتبار برخوردار نیست بلکه در تمام اروپا از این درگاه پرداخت خیریه بهره‌مند می‌شوند. سادگی عملکردهای استریپ یوکی باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. ضمن اینکه مبلغ کارمزدی که از تراکنش‌ها دریافت می‌کند، بسیار ناچیز است. از چشم‌اندازهای استریپ یوکی، ایجاد روندی سریع و ساده و البته مقرون به صرفه برای شرکت‌ها در جهت افزایش کار خیریه است. استریپ یوکی یکی از ارزان‌ترین و بهترین درگاه های پرداخت خیریه در جهان است.

درگاه پرداخت خیریه - پی پال

3. پی‌پال (PAYPAL)

پی‌پال هم خدماتی در زمینه خیریه انجام می‌دهد. کارت‌های اعتباری و دبیت‌کارت‌ها برای استفاده از درگاه پرداخت پی‌پال برای خیریه قابل‌استفاده هستند. پی‌پال برای انجام تراکنش‌های خیریه، هزینه ماهانه‌ای از شرکت‌ها دریافت نمی‌کند و نرخ کارمزد آن هم نسبت به تراکنش‌های عادی که از درگاه پرداختی آن صورت می‌گیرد بسیار کم‌تر است. پی‌پال یکی از معروف‌ترین شرکت‌های دنیا است و به همین خاطر نمایش برند آن در وبسایت هر شرکتی برای ارائه خدمات خیریه می‌تواند کاربران زیادی را به این سمت جلب کند. ضمن اینکه بسیاری از افراد از خدمات پی‌پال استفاده می‌کنند و به همین خاطر ورود به درگاه پرداخت خیریه آن در وبسایت شرکت‌های مختلف با هدف پرداخت کمک، سریع‌تر و آسان‌تر طی خواهد شد.

درگاه پرداخت خیریه - سیج پی

4. سیج‌پی(SAGE PAY)

سیج‌پی هم یکی از معروف‌ترین درگاه‌های پرداخت در اروپا است. البته استفاده از خدمات این درگاه پرداخت خیریه در ماه 25 پوند هزینه دارد اما از معدود سیستم‌هایی است که اجازه تعداد زیادی تراکنش در ماه را در اختیار شرکت‌های مختلف قرار می‌دهد. حدودا انجام هزار تراکنش در طول ماه در سیج‌پی وجود دارد.چنین امکانی باعث شده تا این درگاه پرداخت خیریه یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارین درگاه باشد. از مزایای دیگر سیج‌پی می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته اشاره کرد و اینکه تدابیر و سیستم‌هایی برای جلوگیری از تقلب و کلاه‌برداری در آن وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید:  چگونه با استفاده از امتیازهای کارت اعتباری به یک کسب و کار میلیاردی برسیم؟

درگاه پرداخت خیریه - تراکنش

5. اسمارت دبیت (SMARTDEBIT)

استفاده از دبیت‌کارت‌ برای انجام امور خیریه بسیار متداول است. اسمارت دبیت هم یکی از شرکت‌هایی است که از این خدمات برای تراکنش‌های خیریه کمک می‌گیرد. اسمارت دبیت، کارت‌های اعتباری و پی‌پال را هم برای انجام پرداخت‌ها می‌پذیرد. البته مقدار کارمزدی که این درگاه پرداخت برای انجام هر تراکنش با کارت‌های مختلف دریافت می‌کند کمی زیاد است و آن را چندان مقرون به صرفه نمی‌کند.

انتخاب نهایی برای درگاه پرداخت خیریه

در انتخاب درگاه پرداخت خیریه برای سازمان خود باید به این موضوع فکر کنید که در روند دریافت مبالغ خیریه، چه چیزی بیشتر از همه برایتان ارزش دارد. باید هزینه‌های انتخاب هر درگاه را بررسی کنید و ببینید کدام یک برای شرکت و سازمانتان مزایای بیشتری خواهد داشت. در هر حال، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد که می‌توانید با بررسی هر یک، بهترین را انتخاب کنید.

پیمنت‌24 با سابقه‌ای طولانی در ارائه خدمات آنلاین پرداخت به شما خوانندگان عزیز کمک خواهد  کرد تا به وسیله کارت‌های اعتباری بین‌المللی، کلیه پرداخت‌های ارزی خود را از پرداخت‌های آنلاین دانشجویی گرفته تا تعیین وقت سفارت با آسودگی انجام دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان