جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

تهدیدها را باید تبدیل به فرصت کرد

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه باید تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد، گفت: مدیریت صحیح ایجاب می‌کند که برنامه‌ریزی در صدر کارها قرار بگیرد.

تهدیدها را باید تبدیل به فرصت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام احمد جلیلی صفت جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مرکز آموزشی شهدای وظیفه نزاجا، اظهارداشت: اگر انسان در راستای خلقت فطری و الهی قدم بردارد هیچ موجودی به ارزشمندی انسان نخواهد بود و اگر در جهت پستی و بدی گام بردارد از همه موجودات عالم پست تر می‌شود.

وی با طرح این پرسش که انسانی که می‌تواند از مَلِک برتر و از همه موجودات هم پست‌تر باشد آیا می‌توان بر روی آن قیمت گذاری کرد، گفت: با جرأت می‌توان گفت که ارزش هر انسان به اندازه همت او است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: انسان شایسته و هوشمند کسی است از همه امکانات پیرامون خود در زندگی استفاده بهینه کند، به عبارتی بهره برداری مثبت داشته باشد.

 جلیلی صفت تصریح کرد: انسان باید زندگی، کار و مراودات و ارتباطات خود را به گونه‌ای مدیریت کند تا مثبت و مفید باشد.

وی با بیان اینکه شخصیت انسان و عزت نفس آن بسیار بالا است، یادآور شد: انسان نباید به آسانی به جوانی خود چوب حراج زده و سرمایه خود را از دست بدهد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: انسان با همت، اراده، عزم، پشت کار و با هوشمندی به اوج عزت رسیده و قله‌های رفیع را فتح می‌کند.

جلیلی صفت خاطرنشان کرد: اگر نیازمندی‌های انسان حول محور عقل باشد این فرد ارزش می‌یابد، اما اگر عقل از کانون تصمیم‌گیری‌ها حذف شود، انسان بی‌ارزش و جهل، نادانی و هوای نفس جایگزین آن خواهد شد.

وی افزود: اگر مرکزیت زندگی انسان به دست شیطان فتح شود و به تعبیری شیطان در مرکزیت وجود انسان خیمه بزند سر از مسائل انحرافی در خواهد آورد.

جلیلی صفت در همین رابطه به مضرات و فواید استفاده از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: انسان‌های دانا از فضای مجازی با محوریت عقل استفاده حداکثری را خواهند کرد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این ‌که انسان در همه مقاطع زندگی خود در کش و قوس هوای نفس و عقل است، تصریح کرد: زمانی که عقل انسان بر هوای نفس غلبه یابد، وی فاتح میدان خواهد بود.

وی با ذکر این مطلب که کلید موفقیت انسان به دست خود انسان است اضافه کرد: برخی از رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در اسارت بودند اما در همان دوران نیز از لحظه لحظه‌های زندگی خود بهترین بهره را بردند و خیلی‌ها با وجود آن سختی‌ها و محرومیت‌ها توانستند یک شخصیت علمی شوند.

جلیلی صفت در پایان خارنشان کرد: برخی ها به حدی هوشیار و باهوش هستند که تهدید ها را تبدیل به فرصت می‌کنند. برنامه ریزی در زندگی پشتوانه موفقیت است و مدیریت صحیح ایجاب می‌کند که برنامه‌ریزی در صدر کارها قرار بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان