کرانچار: از اول هم مخالف برگرداندن بازیکنان تیم امید بودم

زلاتکو کرانچار درباره تعامل باشگاه‌ها با تیم‌ملی امید و شرایط تیم صحبت کرد.

کرانچار: از اول هم مخالف برگرداندن بازیکنان تیم امید بودم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زلاتکو کرانچار سرمربی تیم‌ملی امید در حاشیه اردوی این تیم در کشور عمان درباره شرایط اردویی تیم گفت: ما به تازگی به عمان رسیدیم. زمین خوبی در اختیار داریم و اتفاقا خیلی هم خوب از ما پذیرایی شده. امیدوار هستیم در بازی پیش رو مقابل عمان هم روند خوبی را در پیش بگیریم.

او درباره تعامل باشگاه‌ها با تیم امید اضافه کرد: باشگاه‌ها تعامل خیلی خوبی با ما داشتند. فقط دو بازیکن که قائدی و صیادمنش باشند چند روز دیر به جمع ما اضافه شدند که کاملا هماهنگ شده بود. شرایط اردویی خوب است و با توجه به برنامه‌هایی که در نظر گرفتیم می‌خواهیم در جهت آماده‌سازی هرچه بهتر تلاش کنیم.

کرانچار همچنین درباره حمید طاهرخانی و بازگشت این بازیکن به اردوی پرسپولیس گفت: من از اول هم مخالف بودم که بازیکن به هر دلیلی نسبت به هر نیازی را برگردانم، ما تلاش داشتیم که بازیکن را نگه داریم و فدراسیون و سازمان لیگ هم از ما نخواستند که ما بازیکن را برگردانیم که اگر هم درخواست داشتند نابجا نبود، هرگز چنین دستوری به ما داده نشد، درباره بازیکنان به رنگ باشگاه‌ها و نیازهای آن‌ها نگاه نکردیم،  بازیکنانی که به دلیل محدودیت تعدد نفرات در تیم‌هایشان رها کردیم که به باشگاه‌ها بروند.

43257

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان