امکان تحویل خودرو‌های پیش فروش شده توسط خودروسازان وجود ندارد

تحویل خودرو‌های پیش فروش شده توسط خودروسازان به دلیل عدم وجود قطعه با تاخیر همراه خواهد بود و ممکن است تحویل داده نشوند.

تحویل خودرو‌های پیش فروش شده توسط خودروسازان به دلیل عدم وجود قطعه با تاخیر همراه خواهد بود و ممکن است تحویل داده نشوند. 

به گزارش تکراتو، دبیر انجمن قطعه سازان اعلام نمود که به دلیل مشکلات موجود، صنعت قطعه سازی نمی‌تواند نیاز خودروسازان را تامین کند. بنابراین در چنین شرایطی امکان تحویل خورو‌های پیش فروش شده وجود نخواهد داشت.

تاخیر در تحویل خودرو‌های پیش فروش شده

آرش محبی نژاد در مورد وجود مشکل در تحویل خودرو‌های پیش فروش شده بیان کرد که اگر هرچه سریعتر برای صنعت قطعه سازی تصمیمی گرفته نشود در آینده‌ای نزدیک کشور با بحران جدی در این زمینه روبه رو خواهد بود.

به گفته وی در صنعت قطعه سازی حدود 550 هزار نفر مشغول به کار بوده‌اند که با احتساب 150 هزار نفر شاغل در شرکت‌های خودروساز می توان گفت، صنعت خودرو در کشور حدود 700 هزار نیرو دارد که از این تعداد فقط در صنعت قطعه سازی در سه ماه گذشته حدود سی هزار نفر نیرو بصورت مستقیم تعدیل و حدود 70 هزار نفر در حالت تعلیق به خانه رفته‌اند.

محبی نژاد اضافه کرد حدود 15 هزار میلیارد تومان طلب قطعه سازان از شرکت‌های خودروساز است که 5 هزار میلیارد آن مطالبات معوق است و این بدهکاری خودروسازان و نبود نقدینگی در شرکت‌های قطعه ساز باعث شده تا بین 70 تا 100 واحد تولیدی بطور کامل تعطیل شود.

وی در پایان تاکید کرد که در چنین شرایطی امکان تحویل خودرو‌های پیش فروش شده نیز وجود ندارد. خودروسازان با کمبود و نبود قطعه برای تولید خودروهای خود و تحویل آن به مردم روبه رو هستند و باید فکری کرد.

 

قیمت روز خودرو را در تکراتو دنبال کنید.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: asrekhodro

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان