وزیر نفت: افزایش قیمت بنزین فعلا در دستور کار نیست

بیژن نامدار زنگنه اعلام نمود که بحث افزایش قیمت بنزین در سال ۹۸ مطرح شده اما فعلا تصمیمی کلی در این مورد گرفته نشده است و اطلاع رسانی خواهد شد.

بیژن نامدار زنگنه اعلام نمود که بحث افزایش قیمت بنزین در سال 98 مطرح شده اما فعلا تصمیمی کلی در این مورد گرفته نشده است و اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش تکراتو، وزیر نفت درباره صحبت‌هایی که در مورد افزایش قیمت بنزین در سال 97 شده است سخن گفت و ادامه داد که علاوه بر بنزین پیشنهاداتی مبنی بر اینکه نفت در بورس به صورت 100 درصد ریالی فروخته شود نیز مطرح شده است. این پیشنهاد به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه ارائه می‌شود و ممکن است این اتفاق رخ دهد.


بیشتر بخوانید: سهمیه بندی بنزین نزدیک است؛ در مصرف بنزین هم صرفه جویی کنید!


تصمیم برای افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است

بیژن نامدار زنگنه با اشاره به عرضه نفت خام در بورس، اعلام کرد که برای فروش نفت خام در بورس در دو مرحله تا سقف یک میلیون بشکه مجوز داده شده بود که در بورس ارائه شد و مقرر شده گزارش جمع بندی ارائه آن به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه برای ادامه کار ارائه شود.

عضو کابینه دولت دوازدهم بیان نمود که بحث افزایش قیمت بنزین در سال 98 مطرح است، اما فعلا هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و هرچیزی که تاکنون در این مورد گفته شده است شایعه است و اگر تصمیمی در این زمینه اخذ شود صادقانه به مردم اعلام خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: asrekhodro

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان