واکنش دفتر روحانی به شایعه استعفای ظریف

برخی کانال های ارز و سکه مدعی استعفای دکتر ظریف شده‌اند.

واکنش دفتر روحانی به شایعه استعفای ظریف

به گزارش اسپوتنیک، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر حسن روحانی رئیس جمهور ایران در خصوص شایعات به استعفای ظریف نوشت: برخی کانال های ارز و سکه مدعی استعفای دکترظریف شده‌اند و این بار زحمت شایعه‌سازان سیاسی را آنها به دوش گرفته‌اند! ظاهرا روند کاهشی و آرامش نسبی بازار  سکه و ارز، نان عده‌ای را آجر کرده و حسابی دلتنگ تلاطم دوباره و سود بادآورده هستند. باز هم تکذیب می شود. 

گفتنی است، محمد جواد ظریف طی روزهای گذشته خبر از واقعیت پولشویی در ایران داد. وی گفت:  در ایران "خیلی ها از پولشویی منفعت می‌برند" و "آنجاهایی که هزاران میلیارد پولشویی انجام می دهند حتما آنقدر توان مالی دارند که ده ها یا صدها میلیارد هزینه تبلیغات و فضاسازی در کشور" علیه قوانین ضدپولشویی ایجاد کنند." به همین دلیل برخی از نمایندگان خواهان توضیح و استیضاح وزیر امور خارجه ایران و مستند نمودن سخنان ایشان شدند.

سخنان ظریف درباره پولشویی گسترده در کشور، طی روزهای گذشته با واکنش‌های زیادی از جمله انتقادات نمایندگان شاخص مجلس شورای اسلامی، کارشناسان سیاسی مواجه شد و جمعی از آنها خواستار ارائه مستندات از جانب وی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان