ملکی: بازیکنان استقلال به شرایط ایده‌آل برسند، به کمتر از قهرمانی رضایت نخواهیم داد

اکبر عباسی ملکی، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: شرایط برای هماهنگی بازیکنان سخت است، اما وقتی بازیکنان به فرم ایده‌آل برسند، به کمتر از قهرمانی رضایت نخواهیم داد.

ملکی: بازیکنان استقلال به شرایط ایده‌آل برسند، به کمتر از قهرمانی رضایت نخواهیم داد

اکبر عباسی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شایعه فسخ قرارداد الحاجی گرو و مارکوس نیومایر و بازگشت سرور جپاروف به استقلال اظهار داشت: اینها خبرهای رسانه‌ها بوده و در رابطه با نقل و انتقالات بحث جدی در باشگاه نشده است. وقتی بازیکنی خوب بازی نکند، طبیعی است چنین مسائلی مطرح شود. همانطور که اعلام کردم، هنوز صحبت خاصی نشده است.

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود او و جواد قراب در هیئت مدیره استقلال بازنشسته هستند گفت: ما تابع قانون هستیم و هر چه وزارت ورزش و جوانان بگوید، اجرا می‌کنیم. در استقلال چه مسئولیت داشته باشم و چه نداشته باشم، هوادار این تیم خواهم بود. اگر مسئولیتی نداشته باشم، طور دیگری به تیم کمک می‌کنم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره ناراحتی هواداران از نتایج آبی‌پوشان عنوان کرد: هواداران بهتر از من شرایط تیم را می‌دانند. اگر مصدومانی چون داریوش شجاعیان و محسن کریمی بازگردند، شرایط بهتر خواهد شد. ابتدای سال جاری، 7 بازیکن از استقلال جدا شدند و 7 نفر جدید نیاز به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند. شرایط برای هماهنگی بازیکنان سخت است، اما وقتی بازیکنان به فرم ایده‌آل برسند، به کمتر از قهرمانی رضایت نخواهیم داد.

ملکی در خصوص اینکه استقلال در جدول رده‌بندی در رده هشتم قرار دارد و چطور صحبت از قهرمانی می‌کند، گفت: تیم خودمان را می‌شناسیم و این جدول بالا و پایین خواهد شد. امسال چند تیم آماده حضور دارند و در این بین، استقلال هم آماده خواهد شد. بر اساس نفراتی که داریم به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان