لیگ برتر فوتبال؛ بازگشت پرسپولیسِ نصفه‌ونیمه با پیکان به ایران

تیم فوتبال پرسپولیس با دیدار مقابل پیکان به رقابت‌های لیگ برتر ایران بازمی‌گردد.

لیگ برتر فوتبال؛ بازگشت پرسپولیسِ نصفه‌ونیمه با پیکان به ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم, تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2018-2017 و کسب مقام نایب قهرمانی این رقابت‌‌ها, حالا باید به فکر بازی‌های عقب‌ افتاده‌اش در لیگ برتر باشد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ از ساعت 16:15 امروز (دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف همشهری‌شان پیکان می‌روند.

سرخ‌پوشان تهرانی بعد از برافتادن تب و تاب حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا, امروز در شرایطی به میدان خواهند رفت که علیرضا بیرانوند, احمد نوراللهی و بشار رسن را به دلیل حضور در اردوی تیم‌های ملی ایران و عراق اختیار ندارند. همچنین حمیدرضا طاهرخانی با تیم امید به عمان رفته و محمد انصاری نیز دچار مصدومیت است و نمی‌تواند در این بازی به میدان برود. برانکو که برای برپایی اردوی تیم ملی خواستار برگزاری این بازی در تاریخ دیگری بود بعد از  مخالفت سازمان لیگ باید با تیمی نصفه‌ونیمه رودرروی پیکان قرار بگیرد.

لیگ برتر فوتبال در حالی از ایستگاه دوازدهم عبور کرده که سرخپوشان تهرانی با وجود 3 بازی کمتر هنوز جایگاه مناسبی در جدول‌ رده‌بندی دارند و با 17 امتیاز در رده چهارم ایستاده‌‌اند. برانکو و بازیکنانش می‌دانند که باید با این بازی دیگر از لیگ قهرمانان آسیا خارج شوند و به فکر رقابت حساس‌شان با تیم‌های مدعی لیگ برتر باشند تا بتوانند صدرجدول را بعد از بازی‌های عقب‌افتاده از پدیده پس بگیرند.

در آن‌سوی میدان مجید جلالی تاکنون فصل موفقی را با پیکان طی کرده است. این تیم با یک بازی کمتر (11 بازی) 16 امتیازی است و در رده ششم قرار دارد. این تیم تهرانی در دو بازی اخیرش مقابل پارس جنوبی جم و تراکتورسازی متحمل شکست شده با این حال عملکرد خوب پیکانی‌ها در سایر مسابقات لیگ نشان‌ می‌دهد که فینالیست آسیا امروز کار آسانی مقابل همشهری‌اش نخواهند داشت.

پیکانی‌ها در این بازی سه بازیکن‌شان به نام‌های رزاق‌پور, خدابنده‌لو و روستایی که در اردوی تیم امید به سر می‌برند را در اختیار ندارند. مهدی شیری که از نیم فصل به پرسپولیس خواهد پیوست به دلیل محرومیت دیگر غایب پیکان به شمار می‌‌آید.

قضاوت دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان  را مهدی مرجان به عنوان داور وسط و محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان به عنوان کمک‌ برعهده دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان