پرسپولیس بزدل نیست، اما باید حرفه‌ای باشد

سرمربی پرسپولیس گفته برای اینکه کسی فکر نکند تیمش ترسو و بزدل است، امروز با پیکان بازی می‌کند.

پرسپولیس بزدل نیست، اما باید حرفه‌ای باشد

میثم بهرامی: اینکه پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه شده، واقعا مشکلی نیست که مسئولش سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال باشد. اگر برانکو به هر دلیلی کمبود بازیکن دارد، مشکل از سازمان لیگ نیست. مصدومیت بازیکنان این تیم ربطی به مسئولان فدراسیون فوتبال ندارد. محروم شدن تیم از نقل و انتقالات هم تقصیر کسی جز خود پرسپولیسی‌ها و بازیکن سابق‌شان مهدی طارمی نیست.

با در نظر گرفتن این چند نکته، شاید به این نتیجه برسیم که اگر این روزها پرسپولیس وضعیت بدی دارد و باید با دست خالی به مصاف حریفان برود، کسی نباید به دنبال مقصر آن خارج از مجموعه باشگاه بگردد. برانکو روز گذشته در مصاحبه‌اش گفته که پرسپولیس دوشنبه به مصاف پیکان می‌رود تا فکر نکنند تیمش ترسو و بزدل است. اما او باید این موضوع را در نظر بگیرد که اصلا بحث ترس یا بزدلی نیست. بحث، درباره حرفه‌ای‌گری باشگاه‌هاست.

سازمان لیگ به خاطر حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های این تیم را به تعویق انداخت. این نهایت همکاری با پرسپولیسی‌ها بود که می‌خواستند به عنوان نماینده ایران، قهرمان آسیا شوند. اما در همان زمان که مسابقات پرسپولیس به تعویق ‌افتاد، کاشیما، حریف ژاپنی پرسپولیس بازی‌های لیگ را برگزار کرد و از فدراسیون ژاپن امتیازی بابت حضورش در فینال لیگ قهرمانان آسیا نگرفت.

حالا هم پرسپولیس با در نظر گرفتن اصول حرفه‌ای فوتبال، نباید اعتراضی به برگزاری دیدار با پیکان داشته باشد. اینکه در لیست بازی امروز، بیرانوند، بشار، نوراللهی، طاهرخانی، ماهینی و انصاری حضور ندارند واقعا فقط مشکل خود پرسپولیسی‌هاست. این از آن اتفاقات نادر فوتبال است که کم پیش می‌آید، اما وقتی تیمی به آن دچار شد، باید با آن کنار بیاید.

43 43

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان