سرهنگ بخشنده خبر داد

جاسازی بیش از ۱۵۳ کیلوگرم حشیش در کامیونت حامل کابل‌های روکش‌دار

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از ۱۵۳ کیلوگرم حشیش جاسازی شده در یک کامیونت خبر داد.

جاسازی بیش از 153 کیلوگرم حشیش در کامیونت حامل کابل‌های روکش‌دار

کشف بیش از 153 کیلوگرم حشیش در بار روکش داربه گزارش خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: مأموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب بر اساس گزارش‌های مردمی از انتقال بیش از 153 کیلوگرم ماده مخدر حشیش به وسیله یک دستگاه کامیونت توسط 2 قاچاقچی موادمخدر از استان سیستان و بلوچستان به تهران اطلاع پیدا کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و اخذ دستور قضایی برای دستگیری متهمان افزود: با شناسایی مسیر تردد متهمان، تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب با حضور در اتوبان قم-تهران، یک دستگاه کامیونت حامل بار کابل‌های ضخیم روکش دار را متوقف و همچنین 2 قاچاقچی موادمخدر به نام‌های (ع) و(الف) را دستگیر کردند.

سرهنگ بخشنده با اشاره به کشف 153 کیلو و 200 گرم حشیش جاسازی شده در کامیونت گفت: متهمان به اداره پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند و پرونده آن‌ها نیز جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع داده شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان