دولت برای تاب آوردن در جنگ اقتصادی چه مواردی را باید رعایت کند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعتقاد دارم که در شرایط کنونی، سوءتدبیر مخرب‌تر از تحریم‌های آمریکا و هم پیمانانش علیه ایران است، قطعا اگر دولت بر مدیران خود نظارت کافی را داشته باشد و با مدیران کم کار برخورد کند، رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

دولت برای تاب آوردن در جنگ اقتصادی چه مواردی را باید رعایت کند؟

سیدقاسم جاسمی با اشاره به تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران وضع کرده و لزوم اتخاذ تدابیر مناسب با جنگ اقتصادی، اظهار داشت: اعلام خروج ترامپ از برجام به معنای شلیک آغاز جنگ اقتصادی علیه ایران بود و باید خود را برای جنگی تمام عیار دربرابر دشمن آماده می‌کردیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتخذ تدابیر لازم در جنگ اقتصادی باید متناسب با شرایط باشد، بیان کرد: در جنگ اقتصادی اگر فرماندهی توانایی لازم را ندارد باید تغییر کند تا تلفات کاهش یابد.

وی با بیان اینکه در این جنگ اقتصادی باید همه جوانب را ببینیم، افزود: حفظ ارزش پول ملی، تلاش برای جلوگیری از کاهش میزان صادرات نفت و دور زدن تحریم‌ها از جمله مسائل مهمی است که باید مسئولان اجرائی و دولتمردان به کار گیرند تا اثر تحریم‌ها به حداقل کاهش یابد.

جاسمی با اشاره به اینکه از 6 ماه پیش آمریکا تهدید به تحریم کرد و وعده 13 آبان را مطرح می‌کرد تا مردم را دچار نگرانی کند، ادامه داد: ولی استقامت و پایداری مردم ایران سبب شد تا دشمن به همه اهدافی که داشت نرسد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معافیتی که آمریکا برای 8 کشور جهت عدم همراهی با تحریم‌های ضدایرانی در نظر گرفت، نشان از عدم تحقق اهداف دشمن دارد، گفت: هر چند در مواردی شاهد سوءمدیریت مسئولان دولتی هستیم ولی همه کاستی‌ها را مردم جبران می‌کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر مناسب جهت مقابله با تحریم‌ها، اظهار داشت: باید برنامه‌های مناسب را اتخاذ کنیم تا سیاست‌های تحریمی آمریکا علیه ایران بی‌اثر شود.

جاسمی گفت: عمیقا اعتقاد دارم که در شرایط کنونی، سوءتدبیر مخرب‌تر از تحریم‌های آمریکا و هم پیمانانش علیه ایران است، قطعا اگر دولت بر مدیران خود نظارت کافی را داشته باشد و با مدیران کم کار برخورد کند، رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان