پیروزی تیم امید ایران مقابل عمان در دیداری تدارکاتی + تصاویر

تیم فوتبال امید کشورمان در دیداری دوستانه تیم امید عمان را شکست داد.

پیروزی تیم امید ایران مقابل عمان در دیداری تدارکاتی + تصاویر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال امید ایران از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه - به وقت محلی) در دیداری دوستانه در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف تیم فوتبال امید عمان رفت که در پایان این دیدار شاگردان زلاتکو کرانچار موفق شدند با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود بگذرند.

 

در این دیدار علی طاهران در دقیقه 53 و مهدی قائدی در دقیقه 56 گل‌های ایران را به ثمر رساندند. شهاب عادلی، امید دره، امید نورافکن، ابوالفضل رزاقپور، محمد آقاجانپور، علی طاهران، محمد خدابنده‌لو، مهدی قائدی، رضا شکاری، مهدی مهدی‌خانی و اللهیار صیادمنش؛ ترکیب اصلی تیم کشورمان را برابر تیم امید عمان تشکیل می‌دادند.

نیمه اول این بازى با گل دقیقه 40 تیم عمان به سود این تیم تمام شد. ملى‌پوشان امید ایران در این نیمه موقعیت‌هاى مناسبى براى گلزنى داشتند که با واکنش دروازه‌بان عمان دفع شد.

کرانچار در نیمه دوم ابوالفضل جلالی، امیر روستایی، حمید طاهرخانی، حسن ساکی و معراج اسماعیلی را به میدان فرستاد. در دقیقه 53 على طاهران روى سانتر طاهرخانى با ضربه سر گلزنی کرد و سه دقیقه بعد قائدى روى یک ضربه ایستگاهى گل دوم را به ثمر رساند تا تیم امید ایران با نتیجه 2 بر یک میزبانش را مغلوب کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان