شاخص به رشد ۶۴۲ واحدی راضی شد

اقتصادنیوز : شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و نهمین روز از آبان ماه با رشد ۶۴۲ واحدی به پله ۱۷۵ هزار و ۸۱۶ واحدی رسید.

شاخص به رشد 642 واحدی راضی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و نهمین روز از آبان ماه با رشد بیش از 642 واحدی به پله 176 هزار و 458 واحدی صعود کرد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و 678 سهم اوراق بهادار به ارزش 5 میلیون و 362 هزار و 483 ریال در بیش از 172 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از 187 واحد، شاخص بازار اول 222 واحد، شاخص آزاد شناور 501 واحد، شاخص بازار دوم 2495 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) 54 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) 38 واحد رشد را تجربه کرد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان روند صعودی و نماد‌های سایپا، ماشین سازی اراک، بانک تجارت، ماشین سازی اراک با روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از 4 واحدی به پله 1914 واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و 163 سهم اوراق بهادار به ارزش 5 میلیون و 831 هزار و 116 ریال در بیش 96 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، داروسازی آوه سینا، تجارت الکترونیک پارسیان کیش با روند نزولی و نماد‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و سنگ آهن گهر زمین با روند صعودی به کار خود پایان داد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان