محمد جمشیدی: بازی با فیلیپین برای ما مثل جهنم خواهد بود

محمد جمشیدی، بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: چیزی که در مورد فیلیپین می‌دانم این است که بازی بسیار سختی پیش رو داریم و مهم نیست که این مسابقه کجا برگزار خواهد شد.

محمد جمشیدی: بازی با فیلیپین برای ما مثل جهنم خواهد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد جمشیدی، بازیکن 27 ساله تیم ملی بسکتبال ایران در مورد دیدارهای این تیم با استرالیا و فیلیپین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی 2019 چین اظهار داشت: ما اصلاً به فشاری که به تیم قرار است وارد شود، فکر نمی‌کنیم. این بازی‌ها برای ما یک چالش است و ما روی همه بازی‌‌ها تمرکز داریم و آماده می‌شویم.

وی در ادامه افزود: نقش من در تیم ملی، موقعیت‌سازی برای بازیکنان دیگر و کسب امتیاز است، ولی در موقعیت حساس کنونی باید به عنوان بازیکن باتجربه، سایر هم‌تیمی‌هایم را در زمین هدایت کنم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: بازی با فیلیپین همیشه سخت است، به ویژه اینکه همه بازیکنان اصلی این تیم هم حاضر هستند. آنها شوت‌زن‌های سریع و خوبی دارند. من بارها مقابل فیلیپین به میدان رفته‌ام و می‌دانم که این بازی برای ما مثل جهنم خواهد بود. چیزی که در مورد فیلیپین می‌دانم این است که بازی بسیار سخت پیشِ رو داریم و مهم نیست که این بازی کجا برگزار خواهد شد.

جمشیدی در پایان تصریح کرد: برای ما خیلی مهم است که در جام جهانی 2019 چین حاضر باشیم، چون به فراگیر شدن و محبوبیت این رشته در ایران، کمک خواهد کرد. علاوه بر این، تجربه گرانبهایی برای بازیکنان جوان ما خواهد بود.

 

تیم ملی بسکتبال ایران در روزهای نهم و دوازدهم آذر ماه به ترتیب به مصاف استرالیا و فیلیپین خواهد رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان