جشنواره بین‌المللی فرهنگی اقوام؛ دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام در گلستان&#۱۶۰;آغاز شد

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در گلستان آغاز شد.

جشنواره بین‌المللی فرهنگی اقوام؛ دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام در گلستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، دوازدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام امشب با حضور سفرا و کاردارهای کشورهای مختلف و هنرمندانی از سراسر کشور آغاز شد.

ابراهیم کریمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های استان گلستان را مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره دانست و اظهارداشت: استان گلستان پایتخت اکوتوریسم کشور نامگذاری شده و ظرفیت‌های زیادی در زمینه گردشگری به ویژه بوم‌گردی دارد.

وی افزود: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان‌های مختلف کشور هم در محل برگزاری این جشنواره برپا شده و میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بیان داشت: در این دوره از نمایشگاه که با استقبال خوب هنرمندان استان‌های مختلف روبه‌رو شد، سیاه چادرهای عشایر ایران هم برپا شده است.  موسیقی اقوام نیز یکی دیگر از بخش‌های هیجان‌انگیز این نمایشگاه است که مانند سال‌های گذشته هر شب اقوام مختلف، به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره سبب معرفی جاذبه‌های متنوع گردشگری و تفریحی و تاریخی استان گلستان می‌شود، اظهارداشت: علاقه‌مندان به فرهنگ اقوام  می‌توانند از امشب تا 7 آذر از ساعت 17 تا 23 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان حضور یافته و از بخش‌های متنوع و جذاب این جشنواره بازدید کنند.

ز

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان