مدیرکل زندانهای لرستان :تخصص و خستگی ناپذیری از ویژگیهای کارکنان زندانهاست

مدیرکل زندانهای لرستان گفت : دشواریها و پیچیدگیهای شغل زندانبانی به گونه ای است که تنها ؛ کارکنان متعهد ، باهوش ، متخصص و تلاشگر می توانند به شکلی مطلوب ، وظایف محوله را انجام دهند .

مدیرکل زندانهای لرستان :تخصص و خستگی ناپذیری از ویژگیهای کارکنان زندانهاست

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا محمدی اصل در جمع کارکنان اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خرم آباد به تشریح برنامه های اجرا شده ، برنامه های در دست اجرا و ویژگی های کارکنان زندان ها پرداخت .
وی گفت : سختیهای کار زندانبانی بر کسی پوشیده نیست و کسانی که در این عرصه درحال ارائه خدمت هستند بنوعی در راه ایثارگری قدم گذاشته اند .
محمدی اصل افزود : در تعریف رسالت سازمان زندان ها ، اصلاح و تربیت بعنوان یکی ازخاص ترین منشورهای سازمانی همچون نگینی می درخشد که ریشه در مکتب و دین ما دارد .
مدیرکل زندان های لرستان ضمن تأکید بر توجه ویژه به دستورالعملها و مفاهیم سازمانی خاطرنشان کرد : تنها ؛ کارکنان متعهد ، باهوش ، متخصص و تلاشگر می توانند به شکلی مطلوب ، وظایف محوله را انجام دهند و سازمان برای این نیروها ارزش بالایی قائل است .

افزایش سطح رضایتمندی مددجویان
وی تصریح کرد : سختیهای کار زندانبانی به گونه ایست که علاوه بر داشتن تخصص های لازم ، همدلی و اتحاد و همسویی نیز بر تسهیل فرایند ارائه خدمات خواهد افزود .
محمدی اصل ادامه داد : هر میزان ارائه خدمات ما هدفمند ، به هنگام و البته مؤثر باشد ، طبیعتا سطح رضایتمندی مددجویان و خانواده آنها افزایش خواهد یافت که این خود منجر به کاهش آسیب ها خواهد شد .
در این گفتگوی صمیمی ، برخی از کارکنان نیز به بیان دیدگاهها و نظرات خود در خصوص مسائل مختلف پرداختند .

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان