دختران رئیس جمهور کجا زندگی می کنند؟ +تصاویر

باشگاه خبرنگاران: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روزانه سخنرانی‌های زیادی در کانال‌های تلویزیونی دارد و وعده‌ها و قول‌های زیادی به شهروندان با هدف حفظ امنیت مالی و حمایت‌های اجتماعی می‌دهد. اما او به ندرت از زندگی خصوصی خود صحبت می‌کند و همیشه در تلاش است تا اسرار زندگی خانوادگی‌اش فاش نشود.

لودمیلا همسر و ماریا و اکاترینا دو دختر او به ندرت در مطبوعات ظاهر می‌شوند و از استفاده از شبکه‌های اجتماعی خودداری می‌کنند تا کسی از شرایط زندگی آن‌ها باخبر نشود.

وبلاگ نویس‌ها و روزنامه نگاران مشهور بار‌ها خانواده رئیس جمهور را تحت فشار قرار و تحقیقات گسترده‌ای را انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که ولادیمیر پوتین دارای دو دختر به نام ماریا و اکاترینا است که به ترتیب در سال‌های 1985 و 1986 متولد شدند و اکنون تحصیلات عالیه خود را به پایان رساندند و مشغول کار و سرگرمی‌های مورد علاقه خود هستند.

عکس‌هایی که از دختران پوتین منتشر شده از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و نشان می‌دهد که متعلق به 20 یا 30 سال گذشته هستند. با این حال در چنین فریم‌هایی متوجه شباهت بی اندازه دختران به پدرشان خواهید شد.

دختران رئیس جمهور دارای سه مشخصه بارز هستند: کودکان پوتین همانند خانم‌های واقعی (لیدی) به دنیا آمدند. دارای تحصیلات عالی (از مدرسه‌ای در سفارت آلمان) و همچنین علاقمند به فرهنگ شرقی، زبان آلمانی، زیست شناسی و آکروباتیک هستند. همچنین جزئیاتی در مورد زندگی شخصی ماریا دختر بزرگ‌تر پوتین فاش شده است. او چهار بار نام فامیل خود را تغییر داد تا شناخته نشود. با این حال مطبوعات تنها با دو نام خانوادگی-فاسن و ورونسوف او را می‌شناسد.

براساس اسناد بایگانی، ماریا دانش آموز دانشکده پزشکی بنیادی دانشگاه دولتی مسکو است. در طول سال‌های تحصیلی (2006-2011) او به ندرت در کلاس‌ها ظاهر می‌شد و بطور انفرادی آموزش می‌دید. ماریا پس از فارغ التحصیلی به عنوان دانشجوی فارغ التحصیل مرکز تحقیقات غدد، مدرک دکترا دریافت کرد و از محبوبیت زیادی در حرفه پزشکی برخوردار شد.

ماریا با تاجر هلندی و مدیر ارشد گازپروم آشنا شد و ازدواج کرد. مطبوعات در مورد این وصلت سکوت کردند و عکس‌ها هم در سرچ اینترنت گم شد. اما در حال حاضر این زوج در جنوب هلند زندگی می‌کنند.

دختر کوچکتر پوتین به نام اکاترینا تخینوف نامیده می‌شود. او عضو شورای علمی دانشگاه مسکو و مدیر بنیاد اینوپراکتیک است. بیش از چهار سال است که او در حال توسعه مفاهیم ابتکاری در ریاضیات و مکانیک است.

براساس گزارش رویترز دختر جوان‌تر پوتین با کریل شامالوف یکی از مدیران شرکت پتروشیمی سیبور و صاحب نام و ثروت که بر اساس اطلاعات منابع مختلف 800 میلیون تا 2 میلیارد دلار ثروت دارد، ازدواج کرد. جایی که دقیقا این زوج زندگی می‌کنند راز بزرگ برای مطبوعات است، اما احتمال 100 درصد می‌دهند که به دلیل درگیری و فعالیت‌های علمی در نقطه‌ای از مسکو زندگی می‌کنند. به گفته کارشناسان او از هر نظر با پدرش برابر است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان