ناخن ها درباره شخصیت شما چه چیزی می گویند؟

شاید این مطلب برای شما جای تعجب داشته باشد. اما رنگ لاک و شکل ناخن ها می توانید مطالبی را درباره شخصیت شما آشکار نماید. در ادامه خواهید فهمید که ناخن ها درباره شخصیت شما چه چیزی می گویند؟

شاید این مطلب برای شما جای تعجب داشته باشد. اما رنگ لاک و شکل ناخن ها می توانید مطالبی را درباره شخصیت شما آشکار نماید. در ادامه مطلب خواهید فهمید که ناخن ها درباره شخصیت شما چه چیزی می گویند؟

 

شخصیت شناسی ناخن

 

رنگ لاک ناخن

هنگامی که زمان لاک زدن ناخن ها فرا می رسد، بسیاری از زنان نمی دانند که ناخن ها درباره شخصیت  چه چیزهایی می گویند. در اینجا چند مورد وجود دارد:
 

آبی: این رنگ نشان می دهد که آن ها اعتماد به نفس بالایی در حرف و اخلاق خود دارند. این یک رنگ جذاب برای همه نیست و به همین دلیل فقط افرادی را جذب می کنند که دارای شخصیت قوی هستند.

سیاه: این رنگ شخصیت مرموز را پنهان می کند. درست مثل آبی، بسیاری از مردم آن را دوست ندارند. اما افراد هوشمند و کنجکاو را جذب خواهد کرد. این رنگ نیز قدرتمند، رسمی و زیبا است.

قهوه ای: این رنگ فقط در مانیکور اغلب برای ایجاد تمایز ایجاد می شود. اما افرادی این رنگ را انتخاب می کنند که سادگی را ترجیح داده و به راحتی دوست پیدا می کنند. این افراد قبل از اعتماد به کسی، نیاز به شناخت واقعی آن ها خواهند داشت.

صورتی: این رنگ برای یک شخصیت جالب و سرگرم کننده است که نمی خواهد دوران کودکی خود را ترک کند. همچنین زنانه بودن و روحیه شاد و مهربان را نشان می دهد.

قرمز: یکی دیگر از رنگ های محبوب میان افراد قرمز است که همگی می دانیم رنگ شور و عشق است. این رنگ توسط افراد دارای اعتماد به نفس، احساساتی انتخاب خواهد شد. این رنگ همچنین به نوعی برای تحریک شهوت استفاده می شود.

زرد: این رنگ آفتاب است و از این رو مردم پر از شادی و لذت آن را انتخاب خواهند کرد. زنان که آن را به عنوان پوشش ناخن استفاده می کنند، دارای گرما و خوش بینی خاصی هستند.

 

شخصیت شناسی لاک

 

شکل ناخن ها

شکل ناخن نیز بر آن چه درباره شخصیت شما می گویند، تاثیرگذار خواهد بود. شکل های متمایزی وجود دارد که هر کدام ویژگی های شخصیتی خاصی را آشکار خواهد کرد.

 

ناخن های تخت و مستطیلی

این نوع از ناخن ها نشانه ای از افراد شاد و مطمئن است. او همچنین کسی است که می خواهد دنیا را بشناسد و تجربه های جدیدی داشته باشد. او نه تنها دقیق است بلکه همیشه تلاش می کند که به درستی کار خود را انجام دهد. این افراد به سختی کار می کنند و روی پای خود می ایستند. آنها به طور طبیعی رهبر هستند و هیچ گونه شوخی با مسئولیت نخواهند داشت. آنها همیشه آماده اند تا کار را به خوبی تمام کنند و در تمام این لحظات از کار کردن لذت می برند. این افراد دارای شخصیت روشن و اهل تجزیه تحلیل هستند. آنها تمایل دارند معیارهای خوبی برای قضاوت مردم و اعتماد آن ها خواهند بود.

 

ناخن های گرد و کوتاه

این افراد دارای شخصیت قوی و خلاق هستند و با مردمی شبیه خود در ارتباط خواهند بود. آنها به راحتی به خاطر انرژی و ذات مهربان خود دوست پیدا می کنند. این افراد همچنین ماجراجو و جسور هستند. افرادی که ناخن های خود را گاز می زنند، معمولا ناخن های کوتاه و ناهموار دارند که نشان می دهد که آنها مضطرب و دوست داشتنی هستند. این افراد کاملا صادق هستند. این ناخن ها همچنین نگرانی را بازتاب می دهند، گرچه به نظر می رسد آرامش دارند، در داخل آنها شبیه یک گرداب احساسات است.

 

شخصیت شناسی ناخن

 

ناخن های سه گوش و بیضی

این افراد دارای شخصیت جسور و متعهد هستند. این افراد دارای شخصیت پرشور و پایدار بوده و همیشه می دانند که چه چیزی می خواهند. گاهی اوقات می توانند مضطرب شوند اما با خوشحالی چالش را می پذیرند. ناخن های بلند بیضی شکل نشانه ای از شخصیت بسیار خلاق است که دارای نزدیکی با طبیعت است. آنها زیبایی را دوست دارند و احساس مسئولیت خاصی دارند. این افراد همیشه خود را در پروژه هایی قرار می دهند که دوست دارند انجام دهند. آنها دوست دارند عاشق شوند و صادقانه هر آنچه از دستشان بر می آید انجام دهند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان