صاحب کارخانه کوکاکولا در ایران کیست؟ +عکس

شرکت و کارخانه خوشگوار مشهد (کوکا کولا) در سال 1336 در شهر مقدس مشهد احداث گردید. تولیدات این شرکت تحت لیسانس کمپانی کوکا کولا به بازار مصرف عرضه میشود.

کارخانه خوشگوار مشهد در شهرک صنعتی توس در وسعتی بیش از 10 هکتار واقع شده و با پیشرفته ترین خطوط تولید کرونز آلمان و سیدل فرانسه انواع نوشیدنی را در بسته بندی های شیشه در گردش، بطری یک بار مصرف و قوطی تولید می نماید و زمینه اشتغال بیشتر از 2000 نفر را فراهم نموده است.

نوشابه کوکا کولا نمایندگی کانادا درای کوکاکولا در ایران کارخانه های نوشابه سازی فروش کوکاکولا صاحب شرکت خوشگوار شرکت نوشابه فانتا تاریخچه شرکت های ایرانی بیوگرافی محمد جعفر یزدی خوشگوار بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران آدرس شرکت خوشگوار

سبد محصولات این شرکت بسیار متنوع بوده و شامل انواع نوشابه گازدار با طعم های کولا، پرتقال، لیمو، انواع نوشابه گازدار رژیمی، آب آشامیدنی ، سودا (آب گازدار)، انواع ماالشعیر ساده و طعم دار، انواع آبمیوه، نکتار، نوشیدنی میوه ای بدون گاز، نوشابه ورزشی و انرژی زا، دوغ بدون گاز و گازدار می باشد.

محصولات با نامهای تجاری کوکا کولا، کوکا کولا لایت و زیرو، فانتا و فانتا لایت، سپرایت و سپرایت زیرو، مینوت مید، هی دی ،دسانی، کانادا درای ، پاوراید و برن از محصولات تحت لیسانس کمپانی کوکا کولا بین الملل بوده و محصولات با نام تجاری خوشگوار از محصولات داخلی این شرکت می باشد. شرکت خوشگوار با تنوع محصولات و عرضه بهترین کیفیت و توزیع محصول در سراسر کشوردر صنعت نوشابه و آبمیوه بی رقیب محسوب میگردد.

کارخانه خوشگوار مشهد از سال 1336 کوکاکولا و فانتا را در استان خراسان تولید می کرد اما با ممنوع شدن واردات عصاره اصلی نوشابه به کشور در سال 36 این کارخانه از فرمول “دکتر سرمد” برای تولید و ساخت نوشابه استفاده کرد.

نوشابه کوکا کولا نمایندگی کانادا درای کوکاکولا در ایران کارخانه های نوشابه سازی فروش کوکاکولا صاحب شرکت خوشگوار شرکت نوشابه فانتا تاریخچه شرکت های ایرانی بیوگرافی محمد جعفر یزدی خوشگوار بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران آدرس شرکت خوشگوار

محمد جعفر یزدی در سال 1306 در قم به دنیا آمد و در سال 1336 خورشیدی کارخانه خوشگوار را راه اندازی کرد.

مرحوم محمدجعفر یزدی موسس شرکت خوشگوار در 16 آذر 1392 دار فانی را وداع گفت.

پیکر آن مرحوم از درب منزل واقع در خیابان ولیعصر – روبروی سوپراستار – خیابان افق تشیع شد و سپس مراسم خاکسپاری ایشان در قم انجام شد.

همکاری شرکت خوشگوار با coca cola آمریکا

عضو هیات مدیره شرکت خوشگوار تهران در واکنش به اتهامات وارد شده درباره همکاری با شرکت کوکاکولا، با بیان این مطلب گفت: وزارت صنایع و معادن نیز درباره این موضوع از ما سوالاتی داشت که ما مستندات خود را به مسوولان مربوط ارایه کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: شرکت خوشگوار هیچ‌گونه ارتباطی با شرکت کوکاکولا نداشته و وجهی نیز به آن‌ها پرداخت نکرده است.

مهدی صیادیان همچنین در واکنش به این اظهارنظر که گفته می‌شود در صورتی که شرکت خوشگوار از شرکت کوکاکولا اسانس خریداری کرده باشد، باید به آن مبلغی را پرداخت کند، تصریح کرد: ما همواره اسانس مورد نیاز خود را از کشور ایرلند خریداری کرده و در هیچ زمانی هم با شرکت کوکاکولا و کشور آمریکا ارتباط نداشته و نخواهیم داشت.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت به‌دلیل استفاده از برند کوکاکولا هیچ مبلغی را به این شرکت پرداخت نکرده است؟ تاکید کرد: همان‌طور که گفتم تحت هیچ موضوعی مبلغی را به شرکت کوکاکولا پرداخت نکرده‌ایم.

انتقال و تخریب کارخانه کوکاکولا در مشهد

در اردیبهشت 1392 با حضور شهردار و فرماندار مشهد مراحل تخریب و انتقال کارخانه «کوکاکولا» واقع در بلوار کوثر مشهد آغاز شد.

دستور تخریب این کارخانه توسط شهردار مشهد صادر و مراحل تخریب آن با حضور مردم این منطقه 9 مشهد آغاز شد.

سید محمد پژمان، شهردار مشهد در این مراسم اظهار کرد: این واحد تولیدی سازگاری با زندگی شهری این منطقه نداشت و سبب مزاحمت‌های فراوانی برای شهروندان این مناطق شده بود، به این سبب مقرر شد با همکاری رئیس کارخانه کوکاکولا مراحل تخریب و انتقال آن به واحد مورد نظر در خارج از شهر انجام شود.

مسعود یزدی، مدیر کارخانه کوکاکولای مشهد با تاکید بر حتمی بودن تخریب کارخانه کوکاکولا در بلوار کوثر مشهد، اظهار کرد:‌ تلاش می‌کنیم تا پائیز سال 92 این پروژه به اتمام برسد و مراحل انتقال آن به طور کامل صورت پذیرد.

آدرس کارخانه:

فاز یک ، انتهای بلوار صنعت ، قطعه 386

شهرک صنعتی:

خراسان رضوی- مشهد- شهرک صنعتی توس فاز 1 بلوار صنعت

تلفن کارخانه:

05135413250
05135413253
05135413254

آدرس دفتر مرکزی:

خراسان رضوی- مشهد- انتهای بلوار کوثر میدان پژوهش

تلفن دفتر:

02188809793
02188809794

ساتین

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان