مروری اجمالی بر مدل جدید پولاریس رنجر کرو XP۱۰۰۰

این ماشین همه‌جارو به خاطر بیش از ۱۰۰ مورد به‌روزرسانی هوشمندانه توسط سازنده خود، جان‌سخت‌تر، کارآمدتر و نیرومندتر شده است. این UTV سخت‌کوش، قابلیت حمل ۶ نفر در کنار هم را دارد. طراحی بیرونی آن حتی بعد از به‌روزرسانی هم چندان عضلانی نشده است. توانایی‌های این ماشین مدیون موتور پرواستار ۸۲ اسب‌بخاری بادوامش است.

مروری اجمالی بر مدل جدید پولاریس رنجر کرو XP1000

این ماشین همه‌جارو به خاطر بیش از 100 مورد به‌روزرسانی هوشمندانه توسط سازنده خود، جان‌سخت‌تر، کارآمدتر و نیرومندتر شده است. این UTV سخت‌کوش، قابلیت حمل 6 نفر در کنار هم را دارد. طراحی بیرونی آن حتی بعد از به‌روزرسانی هم چندان عضلانی نشده است. توانایی‌های این ماشین مدیون موتور پرواستار 82 اسب‌بخاری بادوامش است.


از توانایی‌های برجسته پولاریس رنجر کرو XP1000 می‌توان قابلیت کشش 1335 کیلوگرم و یا فتح سخت‌ترین عوارض زمینی با تکیه‌بر ارتفاع 33 سانتی خود از سطح زمین و دامنه حرکتی 28 سانتی‌متری کمک‌فنرهایش را نام برد.


برای دستیابی به قابلیت حمل شش نفر همراه با وسایلشان، محیط داخلی به‌طور کامل بازطراحی شده است. صندوق 72 لیتری ابداعی، توانایی حمل 795 کیلوگرم بار و صندلی‌هایی با 25% راحتی بیشتر ازجمله تغییراتی است که برای سال 2019 روی این ماشین همه‌جارو انجام‌گرفته است.


Ranger Crew XP1000 جدید با شاسی محکم یک‌تکه، کلاچ PVT (کلاچ ابداعی پولاریس که عملکردی همچون مبدل گشتاور ساده دارد)، لاستیک‌های 6 لایه قوی‌تر و اتصالات تعلیق آب‌بندی‌شده با گارانتی یک‌ساله ارائه می‌گردد.


برای جشن گرفتن 20 سال پیشتازی در ابداعات، قابلیت‌های بی‌همتا و سرسختی مداوم، مدل بیستمین سالگرد با صندلی‌هایی با نشان بیستمین سالگرد و رنگ مخصوص در تعدادی محدود ارائه می‌گردد.

قیمت پایه: 16299  دلار
اندازه لاستیک‌ها: 26 اینچ


منبع: utvdriver

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان