گرامیداشت ۳۰ سالگی سوبارو STI با خرس عروسکی و ادویه؟!

انگار همین دیروز بود که سوبارو اقدام به شکل‌دهی نام و نشان مشهور Subaru Tecnica International (STI) کرد تا به این ترتیب سر و شکلی به هویت پرفورمنس خود مخصوصاً در رالی جهانی بدهد. از سال ۱۹۸۸ تاکنون، تیم رالی جهانی سوبارو همواره خبرساز بوده و نهایتاً با مدل ایمپرزا WRX به پودیوم دست یافته است.

گرامیداشت 30 سالگی سوبارو STI با خرس عروسکی و ادویه؟!

انگار همین دیروز بود که سوبارو اقدام به شکل‌دهی نام و نشان مشهور Subaru Tecnica International (STI) کرد تا به این ترتیب سر و شکلی به هویت پرفورمنس خود مخصوصاً در رالی جهانی بدهد. از سال 1988 تاکنون، تیم رالی جهانی سوبارو همواره خبرساز بوده و نهایتاً با مدل ایمپرزا WRX به پودیوم دست یافته است.


سوبارو WRX STI یکی از مشهورترین و گیراترین سدان های چهار چرخ محرک در بازار بوده است. به جرات می‌توان گفت سوبارو برای گرامی داشت سالگرد تولید این خودرو برنامه‌های مفصلی تدارک دیده است.


اما خب این‌طور نیست! سوباروی ژاپن به عجیب‌ترین روش ممکن اقدام به گرامی داشت 30 سالگی تولید مدل STI کرده و این کار را با معرفی یک خرس عروسکی که دارای ادویه‌های لذیذ در پکیج‌های مخصوص می‌باشد انجام داده است. آرزو داشتیم که این خبر یک شوخی رسانه‌ای باشد اما خب این‌طور نیست و خبر منتشر شده هم صحت دارد!


شما می‌توانید این خرس عروسکی را که در وب‌سایت سوباروی ژاپن موجود است با قیمت 37 دلار بخرید. در روی پای راست این عروسک لوگوی STI قرار داشته و یک تی‌شرت با همین لوگو نیز به آن پوشانده شده است. خب دلیل اینکه این خرس یک قاشق در دست خود گرفته عرضه با 5 پاکت ادویه‌ی ژاپنی است.


سوبارو می‌گوید این بسته‌های ادویه منبع سرزندگی و شادابی تیم STI هستند. یک قاشق ادویه‌ی ویژه نیز با قیمت حدود 19 دلار در دسترس است. تی‌شرت مخصوصی هم تدارک دیده شده که بهای حدود 45 دلاری دارد.


جزئیات زیادی از عرضه‌ی این پکیج عجیب در خارج از ژاپن منتشر نشده اما با توجه به طعم ادویه‌های ژاپنی دوست داشتیم که یکی از آن‌ها را بخریم و البته 30 سالگی STI را هم گرامی بداریم!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان