دیدنی ترین مکان های مالزی را در سفر از دست ندهید

مالزی کشور جذابی برای سفر کردن است. در این کشور، فرهنگ‌ها، نقاط طبیعی دیدنی متنوع و فعالیت‌های گوناگونی وجود دارد که می‌توان انجام داد

دیدنی ترین مکان های مالزی را در سفر از دست ندهید

مالزی کشور جذابی برای سفر کردن است. در این کشور، فرهنگ‌ها، نقاط طبیعی دیدنی متنوع و فعالیت‌های گوناگونی وجود دارد که می‌توان انجام داد. اگر قصد تنها سفر کردن به خارج از کشور را دارید برای این‌که هم تاریخ و هم طبیعت، را از دست ندهید به مالزی بروید. مالزی از نظر تجارت و اقتصاد هم در سال‌های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است. از نظر مراکز آموزشی و دانشگاهی هم کشور مالزی بسیار پیشرفت کرده و با وجود دیدنی ترین مکان های مالزی به طور کلی این کشور یکی از کشورهای خوب آسیا برای زندگی و تحصیل به شمار می‌رود.

دیدنی ترین مکان های مالزی از نظر گردشگران

اگر قصد مهاجرت به مالزی را دارید یا اگر می‌خواهید با دیدنی ترین مکان های مالزی آشنا شوید و در صورت امکان به آن‌ها سفر کنید، با ما همراه باشید. اگر هم توانایی سفر به این کشور زیبا و دیدنی را ندارید، باز هم با ما همراه شوید تا از مکان‌های دیدنی‌اش بدانید و ببینید که این کشور که سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر است، چه نقاط دیدنی و معروفی دارد.

1. مالاکا سیتی – مالاکا

مالاکا سیتی پایتخت ایالتی به همین نام است. این شهر آینه تمام‌نمای فرهنگ و تاریخ است. در سال 2008 هم از سوی یونیسف به عنوان یکی از میراث‌های جهانی انتخاب شد. غذاهای متنوع در کنار معماری زیبا و چشم‌گیر بناهایش باعث شده تا مالاکا سیتی به عنوان یکی از دیدنی ترین مکان های مالزی به حساب آید. مالاکاسیتی در دوران‌هایی از تاریخ تحت نفوذ هلند و پرتغال بوده است و از آن دوران، بناهایی هم به یادگار مانده است.

دیدنی ترین مکان های مالزی

2. جورج تاون – پِنانگ

پنانگ تقریبا در تمام فهرست‌هایی که دیدنی ترین مکان های مالزی را معرفی می‌کنند، حضور دارد. جورج تاون مانند یک موزه بزرگ است. در آن می‌توانید شاهد بلندترین کافه خیابانی باشید و از غذاهای خوش‌طعم رستوران‌ها امتحان کنید. خیابان‌های شهر همگی رنگی و تزئین‌شده هستند و ساختمان‌ها و بناهای قدیمی زیبای بسیاری در آن دیده می‌شود.

دیدنی ترین مکان های مالزی

3. دره دانوم – صباح

برای بازدید از جنگلی بکر و زیبا باید حتما به دره دانوم سر بزنید. تنوع حیات وحش در این دره بسیار زیاد است و در آن حیوانات بی‌شمار و گونه‌های به شدت مختلفی از گیاهان موجود هستند. اگر گردشگر خوش‌شانسی باشید در بازدید از این دره، شاهد یوزپلنگ، اوران‌گوتان و فیل‌ها خواهید بود. این دره و جنگل اطراف آن کاملا از سکنه خالی هستند و به همین خاطر دست انسان‌ها به آن نرسیده و بدیهی است که تخریبی هم صورت نگرفته و به شدت بکر و زیبا مانده است. اگر به مالزی سفر کنید، تورهای گردشگری همراه با راهنمایان حرفه‌ای، شما را برای بازدید از این جنگل و دره خواهند برد.

دیدنی ترین مکان های مالزی

4. اِلور سِتار – کِداه

در 55 کیلومتری  جنوب شرقی جزیره معروف کداه، شهر جذاب و ناشناخته موسوم به الور ستار وجود دارد. در میدان اصلی این شهر، مسجد زیبای زهیر قرار دارد. ساختمان ساعت، موزه سلطان و فضای این میدان بسیار زیبا است. در این شهر قلعه‌ها و استحکاماتی با قدمتی بالغ بر 250 میلیون سال وجود دارند که از دیدن آن‌ها شگفت‌زده خواهید شد. البته همه این آثار تاریخی به طور سالم و کامل باقی نمانده‌اند و بقایایی از آن‌ها قابل مشاهده و بازدید است.

این مطلب را از دست ندهید:  معرفی بهترین مکان‌های دیدنی استانبول در سال 2018

دیدنی ترین مکان های مالزی

5. کیتاکانابالو – صباح

شاید این شهر در نگاه اول زیبا به نظر نرسد. اما در پشت ساختمان‌های تجاری بزرگ این شهر و برج‌هایش، سواحل زیبایی قرار دارد که هر گردشگری از قدم زدن کنار آن‌ها لذت خواهند برد. اگر قصد خرید ملک در مالزی را دارید سواحل زیبای کیتاکانابالو یکی از دیدنی‌ترین تجربه‌هایی است که می توانید در زندگی به‌دست آورید. این شهر یکی از دیدنی ترین مکان های دیدنی مالزی بوده و بازدید از جزایر این شهر و تفریحات آبی آن مانند غواصی و… هم برای گردشگران بسیار خاطرانگیز است.

دیدنی ترین مکان های مالزی

6. ایپو – پِراک

ایپو هم مرکز پراک و یکی از دیدنی ترین مکان های مالزی است. این شهر میان گردشگران خارجی از محبوبیت و شهرت خاصی برخوردار است. این شهر هم دارای یادگارهایی از دوران استعمار از سوی کشورهای اروپایی است. معابد هندی، قلعه‌های قدیمی و مغازه‌های سنتی موجود در این شهر مورد پسند گردشگران قرار می‌گیرد. بناهایی که پرتغالی‌ها در زمان استعمار کشورهای مختلف در برخی از کشورهای اروپایی ساخته‌اند، تاثیرات شگفت‌انگیزی روی معماری و فرهنگ آن‌ها داشته است. در کشور اندونزی هم تعدادی از بناهای پرتغالی هنوز وجود دارد.

دیدنی ترین مکان های مالزی

7. ارتفاعات کامرون – پِهانگ

این ارتفاعات را یک نقشه‌بردار بریتانیایی کشف کرده است. ویلیام کامرون، منطقه مذکور را در سال 1885 به عنوان یک گردشگر در مالزی، اوقات خود را سپری می‌کرده و این ناحیه خوش آب و هوا را رصد و کشف کرده است. گردشگران با بازدید از این ارتفاعات زیبا، هوایی تازه و خنک را در کوهنوردی تجربه می‌کنند و شاهد مزارع توت‌فرنگی و طبیعتی سبز و زیبا هستند. سرسبزی و هوای دل‌انگیز ارتفاعات کامرون که به افتخار نقشه‌بردار بریتانیایی به همین نام مشهور است، دل هر گردشگری را اسیر خود خواهد کرد.

دیدنی ترین مکان های مالزی

8. جزیره پانگکور – پراک

جزیره پانگکور نام خود را از یک واژه تایلندی گرفته است. معنای آن جزیره‌ای زیبا است و با بازدید از آن، پایتان به یک بهشت واقعی در ناحیه گرمسیری باز می‌شود. جمعیت این جزیره تنها 30 هزار نفر است. شغل مردم این شهر بیشتر معطوف به ارائه خدمات به گردشگران است. غواصی در این جزیره هم بسیار فراموش‌ نشدنی خواهد بود.

دیدنی ترین مکان های مالزی

9. جزیره تیومان – پَهنگ

جزیره تیومان یکی از دیدنی ترین مکان های مالزی و دنیا است. باران‌های شدید، مناطق بکر و دست‌نخورده، جزایر مرجانی و سواحل زیبای این جزیره باعث شده در سراسر دنیا از شهرت خاصی برخوردار باشد. بازدید از آبشارها، غواصی و سایر فعالیت‌های آبی می‌تواند از فعالیت‌های مفیدی باشد که در این جزیره صورت می‌گیرد. جزیره تیومان در فهرست زیباترین جزیره‌های دنیا قرار دارد.

دیدنی ترین مکان های مالزی

در آخر:

کشور مالزی به واسطه جایگاه استراتژیکی که دارد و میان چین و کشورهای خاورمیانه قرار گرفته است از نظر تجاری بسیار در وضعیت خوبی قرار دارد. کشاورزی، جنگل‌داری و استخراج معادن از جمله فعالیت‌های اقتصادی این کشور به شمار می‌روند. این کشور از نظر رفاهی، امکانات بسیار خوبی در اختیار شهروندان خود قرار می‌دهد. برای نمونه کیفیت خدمات پزشکی در این کشور بسیار زیاد است و پزشکان حاذق مالایی از شهرت بسیار خوبی برخوردار هستند به طوری که بسیاری از افراد حتی از اروپا برای معالجه بیماری‌های خود به این کشور رهسپار می‌شوند. بسیاری از مسافرانی که به مالزی می‌روند با یک تیر، دو نشان می‌زنند و هم به گردش می‌پردازند و هم بیماری‌های خود را در مراکز درمانی پیشرفته این کشور درمان می‌کنند.

این مطلب را از دست ندهید:  14 جاذبه گردشگری برلین

دیدنی ترین مکان های مالزی

برای سفر به این مناطق هیچ زمان دیر نیست و کافی است به زودی برنامه سفر خود را بچنید. مجموعه پیمنت24 برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما شما به‌عنوان یاری همیشگی در کنار شما خواهد بود. کافیست در سایت ما ثبت‌نام کرده و به پنل کاربری خود بروید و در آنجا به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان