جمع تروریست‌ها در FATF جمع شد

رژیم صهیونیستی عضو FATF شد؛ دولت را از خواب بیدار کنید/ رژیم صهیونیستی: FATF باعث می‌شود تا سیاست هایمان را علیه ایران پیش ببریم

خبر عضویت این رژیم در FATF به سرعت تحلیل های کارشناسان داخلی و خارجی را در پی داشت که همه بر یک نکته تاکید کردند: «ایران بازنده بازی FATF خواهد بود»

استدلال دولتمردان این بود که رژیم صهیونیسیتی با برجام مخالف است و منتقدان داخلی همصدا با اسرائیل هستند. حالا رژیم صهیونیستی که از حامیان تحمیل قواعد FATF به ایران است به عضویت این گروه درآمده تا بر اطلاعات مالی ایران دسترسی مستقیم داشته باشد. به بیان دیگر غرب گرایان همصدا با رژیم صهیونیستی از طرفداران FATF شده اند اما در این مورد توضیحی نداده اند.
 
به گزارش رجانیوز:  گروه ویژه اقدام مالی یا FATF تایید کرده که  اسراییل به عنوان سی‌وهشتمین عضو این نهاد پذیرفته شد. این خبر را سایت رسمی گروه اقدام مالی منتشر کرد.
 
 
 
خبر عضویت این رژیم در FATF به سرعت تحلیل های کارشناسان داخلی و خارجی را در پی داشت که همه بر یک نکته تاکید کردند: «ایران بازنده بازی FATF خواهد بود»
 
رژیم صهیونیستی تاکنون عضو ناظر FATF  بود و حق رای نداشت. با افزایش نفوذ این دولت جعلی به گروه اقدام مالی وزیر دادگستری اسرائیل آن را از اهداف استراتژیک خود اعلام کرد و گفت: «این مهم باعث نفوذ بیشتر اسراییل در راه مبارزه با تامین‌مالی‌تروریسم و پول‌شویی در منطقه می‌شود»
 
طنز جالب اینکه رژیم صهیونیستی که خود دولتی تروریستی است و از مهمترین ایجادکنندگان و حمایت کنندگان تروریسم در منطقه است از طرف این نهاد ساخته شده توسط غربی ها به عنوانی دولتی دارای صلاحیت در خصوص تامین کنندگان مالی تروریسم تبدیل شده است. سعودی‌ها که اکنون عضو ناظر نیز در FATF هستند هم درصدد عضویت کامل در گروه اقدام مالی هستند.
 
رویترز هم با اعلام این خبر نوشته عضویت تل‌آویو در FATF نفوذش برای اثرگذاری بر تصمیمات این نهاد درباره ایران افزایش می‌دهد. این خبرگزاری انگلیسی نوشت: «این اقدام می‌تواند به رزیم صهیونیستی کمک کند تا سیاست هایش را علیه دشمنان منطقه‌ای اش پیش ببرد.»
 
 
رویترز اینگونه تحلیل کرد که: «ایران دشمن اصلی رژیم صهیونیستی تحت بررسی دقیق این سازمان مستقر در پاریس قرار دارد. اسرائیل همچنین با قدرت های جهان برای قطع تامین مالی حزب الله و حماس، دشمنان لبنانی و فلسطینی خود همکاری می کند.»
 
شلامیت وگمن رتنر، رئیس بخش ضد پولشویی و تامین مالی تروریسم وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی گفت:« پیوستن به فتف یک هدف ملی استراتژیک است».
 
وی ادامه داد:« این کار به بخش مالی اسرائیل اجازه می دهد راحت تر در اقتصاد بین الملل عمل کند ». «یک عامل منحصر به فرد دیگر این است که برای اولین بار اسرائیل می‌تواند در وضع قوانین بین الملل در زمینه تامین مالی تروریسم و پولشویی شرکت داشته باشد. قوانینی که در هر واقعه ای مشمول آن می شود» .
مارشال بیلینگسلی، رئیس فتف گفت:« طی روند تقاضا ، این کشور تعهد خود را به یکپارچگی سیستم مالی نشان داد ».
 
از آنجا که تصمیمات این گروه با حق وتو اعضا روبه روست قطع به یقین ایران با پیوستن به FATF با دشمنی های این رژیم همراه خواهد بود و آنطور که ظریف هم قبلا از تضمین نداشتن تایید ایران توسط این گروه خبر داده بود به طور قاطع می توان گفت دست دولتی ها در حنا می ماند.
 
5ماه قبل هم معاون خزانه داری آمریکا به ریاست FATF گمارده شد تا پروژه خودتحریمی ایران با فشار بیشتری پیگیری شود.
 
«مارشال بیلینگسلیا» معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا که دستی توانا در توطئه آفرینی و ایجاد موانع برای فعالیت های اقتصادی ایران دارد از نهم تیرماه ( 30 ژوئن) به مدت یک سال (تا 30 ژوئن 2019) به عنوان رییس FATF انتخاب شده است.
 
 معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا یا همان رئیس جدید FATF که به دنبال محکم کردن زنجیر تحریم ها علیه ایران است در ماه های اخیر در راس هیأت آمریکایی برای اجرایی شدن تحریم‌های ایران به کشورهای مختلف سفر کرده است.
 
حالا با منصوب شدن معاون خزانه داری آمریکا به ریاست FATF و عضویت رژیم جنایتکار صهیونیستی در آن، اعمال چنین توطئه ای قطعی شده و امید می رود تا اصرارهای بیجا بر پذیرفتن قواعد FATF  خاتمه یابد. با توضیحات داده شده آیا اطلاعاتی که بنابر تعهدات خواسته شده در FATF مستقیما به آمریکا ورژیم صهیونیسیتی داده می شود تا راه های تنفس اقتصادی کشورمان را ببندد چیزی کمتر از لو رفتن نقشه عملیات در شب جنگ است؟ حالا با مشخص شدن این واقعیت باید ببینیم غرب گرایان از مواضع خطرناک خود در خصوص FATF عقب می نشینند ویا باید اصرار آنها بر این پروژه صهیونیستی را هنوز هم شاهد باشیم. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان