ایمپلنت دندان فوری و با ضمانت مادام العمر

از دیدگاه اصطلاح شناسی واژه Implant از دو جزء Im به معنای درون و Plant به معنای کاشتن و کار گذاشتن است

 
دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر لمینت ونیر (روکش بدون فلز) برای:

الف) بلند کردن دندان های کوتاه
ب) بستن فاصله بین دندان ها
ج) درمان بد رنگی و بدشکلی دندان ها بدون ارتودنسی
د) Smile Designs


دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر مجهزترین مرکز کاشت دندان

 در حداقل زمان با همکاری تیم علمی کاشت دندان (جراحی فک و صورت، جراحی لثه، متخصص کاشت دندان و اساتید دانشگاه)

  • استفاده از روش Over denture
  • حداقل ایمپلنت دندان
  • حداقل زمان
  • احساس واقعی دندان طبیعی


دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر مروری گذرا بر دندانپزشکی کاشت دندان Implant

از دیدگاه اصطلاح شناسی واژه Implant از دو جزء IM به معنای درون و Implant به معنای کاشتن و کار گذاشتن است. در تعریف عمومی ایمپلنت دندانی، وسیله ای است که از مخاط دهان عبور کرده و در استخوان مربوط در دهان قرار می گیرد. ایمپلنت دندان، دارای قابلیت تطابق و سازندگی همانند دندان طبیعی بوده و حتی جهت حمایت از سایر پروتزهای ثابت و متحرک مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه ایمپلنت دندان برای این به کار می رود که همانند یک دندان طبیعی زیبا و کاراست و دوامی برابر با دندان طبیعی دارد. شایان ذکر است که در بسیاری از بیماران، بی دندان به علت اثراتی که بر عملکرد دهانی و شرایط روحی و روانی بیمار می گذارد نوعی معلولیت محسوب می شود. مطالعات دراز مدت نشان داده میزان موفقیت عملکرد ایمپلنت دندان در فک پایین 95% و در فک بالا 93% است.
 
دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر ایمپلنت دندان از چه جنسی است و چگونه کار گذاشته می شود؟

ایمپلنت های دندانی که به فرم پیچ می شود از جنس تیتانیوم بوده و داخل استخان فک قرار داده می شوند، سپس این پیچ به استخوان جوش می خورد. در ترمیم دندان های از دست رفته بیشتر از ایمپلنت های دندان به شکل ریشه دندان Roof form implant استفاده می شود. این نوع ایمپلنت های دندان سابقه تاریخی طولانی دارند و از 4000 سال قبل در چین و 2000 سال قبل در مصر و 1500 سال قبل در تمدن اینکاها از طلا به شکل ریشه دندان استفاده می شده است.


دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر مزایا و کاربرد ایمپلنت دندان چیست؟

با به کارگیری ایمپلنت دندان از تحلیل استخوان در یک ناحیه بی دندان جلوگیری خواهد شد. مناسب ترین و آرمانی ترین شرایط استفاده از ایمپلنت دندان، وجود استخوان فک به اندازه کافی کیفیت مناسب است. در شرایط کمبود استخوان در هر دو فک بیمار با استفاده با استفاده از مواد پیوندی و استخوان ساز و تکنیک های جدید امکان به کارگیری ایمپلنت های دندانی فراهم می شود.
 
دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر طول عمرهای ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

با پیشرفت هایی که دندانپزشکی نوین داشته انتظار می رود بیشتر ایمپلنت های دندان عمر نا محدودی داشته باشند البته طول عمر یک درمان ایمپلنت دندان بستگی به عوامل متعددی دارد که بهداشت و نحوه نگهداری توسط بیمار، قطر و طول ایمپلنت دندان، توزیع صحیح نیروها روی ایمپلنت دندان موثرند.

دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر برای چه کسانی نمی توان ایمپلنت دندان گذاشت؟

در مواردی که بدن توانایی ترمیم و التیام را نداشته باشد (مانند دیابت کنترل نشده) امکان استفاده از ایمپلنت دندان نیست. البته در صورتی که دیابت فرد تحت کنترل پزشک قرار گیرد درمان موفقیت آمیز خواهد بود. در افرادی که برای درمان سرطان ها، شیمی درمانی می شوند پس از پایان درمان های مذکور امکان گذاشتن ایمپلنت دندان وجود دارد.
 
دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر چه کسی عمل ایمپلنت دندان را انجام می دهد؟

کاشت دندان از اعمال تکنیکی و علمی دندانپزشکی است و تکنیک های آن در سطح بالایی قرار دارد. هیچ دندانپزشکی نه مایل است و نه قادر استکه تمام اعمال دندانپزشکی نوین را انجام دهد. همواره تیمی از متخصصین می توانند ایمپلنت دندان را در دهان شما جای دهند. این تیم شامل جراح دهان یا متخصص لثه، متخصص پروتز، متخصص ترمیمی یا دندانپزشکی است که آموزش دانش ایمپلنت دندان را در سطح عالی آموخته باشند. عموما یک تیم حرفه ای برای درمان ارجحیت دارد زیرا همه ی اعضا پیش از درمان، بیمار را معاینه کرده و برای درمان، تشخیص و درمان علمی را ارائه می کنند.
  
دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر نگهداری ایمپلنت دندان چگونه است؟

رعایت بهداشت مطلوب بسیار حائز اهمیت است بنابر این باید استفاده از نخ های مخصوص برس های مخصوص و مسواک های واتر پیک با دقت اطراف پایه های ایمپلنت دندان تمیز می شود که این کار توسط متخصصین آموزش داده می شود.



دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر هزینه درمان ایمپلنت دندان:

هزینه های درمان بستگی به نوع ایمپلنت های دندانی متغیر است اما حتی الامکان بهتر است از سیستم های شناخته شده و مورد تایید سازمان های معتبر دندانپزشکی استفاده شود. سیستم های ارزان و غیر استاندارد صدمات غیر قابل جبرانی را به بار خواهند آورد ولی ایمپلنت های دندان استاندارد طول عمر نامحدودی دارند. شایان ذکر است هزینه درمان با توجه به تجهیزات و مواد بهره گیری از تکنیک های جدید نسبت به انواع دیگر پروتز بالا نیست به گونه ای که هزینه یک واحد ایمپلنت دندان تقریبا برابر یک بریچ سه واحدی ایده آل است.
 
دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر آخرین دست آورد های کاشت دندان در سال 2008 چیست؟

با استفاده از روش overdenture بیماران محترم با حداقل زمان احساس واقعی دندان طبیعی را احساس خواهد کرد. روش جدید immediate implantation (کاشت سریع) که ایمپلنت دندان درست پس از کشیدن دندان جای گذاری شود. در صورتی که ضخامت استخوان و سلامتی استخوان ایده آل باشد در حداقل زمان بیماران صاحب دندان های طبیعی و زیبا و کار آمد خواهد شد. امروز با بهره گیری از جدیدترین وسایل تشخیص از جمله توموگرافی کامپیوتری و سه بعدی و ساخت مدل راهنما کیفیت- کمیت استخوان و تعیین موفقیت درمان ایمپلنت دندان وتعیین زاویه قرارگیری ایمپلنت دندان به راحتی برای تیم کاشت دندان میسر است.
 
دکترآقازاده- لبخند هالیوودی، ایمپلنت فوری باضمانت مادام العمر بالاخره:

بنابراین با بهره گیری از روش های جدید و تکنولوژی روز دنیا دانش ایمپلنت دندان آن چنان گسترش یافته که بیماران نگرانی های قبلی خود را نسبت به نتیجه درمان، موفقیت درمان و یا درد و تروماهای ناشی از کاشت دندان برای همیشه فراموش خواهند کرد. در آخر همه باید بدانیم کاشت ایمپلنت دندان توسط متخصص کار آمد سهل تر از آن تصوری است که در ذهن داریم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان