رسمی: تمدید قرارداد مدافع آینده دار لیورپول

جوزف گومز، مدافع لیورپول، قراردادش را با این تیم برای ۵ سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 21 ساله به علت مصدومیت از میادین به دور است ولی به عنوان یکی از با استعدادترین مدافعان انگلیسی شناخته می‌شود. گومز بیشتر در قلب خط دفاعی به میدان می‌رود و تا به حال نمایش‌های خوبی داشته است. او 18 بار برای لیورپول به میدان رفته و هماهنگی خوبی با ویرجیل فن دایک به نمایش گذاشته است.

 

 

 

 

با این حال او در دیدار مقابل برنلی از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شد و احتمالا 6 هفته از میادین به دور خواهد بود. او با 3.5 میلیون پوند در تابستان 2015 به لیورپول پیوست ولی تا ژانویه 2017 تحت هدایت کلوپ به میدان نرفت. در فصل 17-2016، او تنها 3 بازی انجام داد ولی 31 بازی در فصل بعدش برای لیورپول انجام داد.

 

حال او قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرد و در این رابطه گفت:" فراز و فرودهای زیادی داشته ام، در فصل چهارم، اوضاع متفاوت بوده است. مشخصا دوست دارم کمتر مصدوم شوم ولی این ها هم بخشی از مسیر من هستند. باید خیلی چیزها یاد بگیرم. بازی های خوبی در زمین هم انجام شده است. امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند. تحت هدایت مربی بزرگی کار می‌کنم و تمام ابزار برای پیشرفت و یادگیری در اطرافم وجود دارد. امیدواری زیادی به آینده دارم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان