فری دست طلا دستگیر شد

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ سید صالح بزرگری گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد لوازم و قطعات داخل خودرو در مناطقی از شهرستان طالقان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان طالقان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده محل سرقت به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکی رنگ که در تمامی تصاویر حضور داشت، مظنون شدند.

سرهنگ بزرگری افزود: در استعلام از شماره پلاک خودرو، مالک خودرو که یک خانم بود شناسایی و در تحقیقات محلی از اهالی مشخص شد که خودرو اغلب در اختیار یکی از بستگان وی است که از سارقان حرفه‌ای داخل خودرو و دارای سوابق متعدد کیفری است که در سال 86 به اتهام 84 فقره سرقت به زندان منتقل و پس از طی دوره محکومیت خود، چندین بار با خودرو مذکور در شهر تردد داشته و اقدام به جابجایی وسایل مشکوک می‌کند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران به محل مورد نظر اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن منزل نامبرده، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از آن جا تعداد زیادی باطری، ضبط خودرو، زنجیر چرخ و ... کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر 18 فقره سرقت داخل خودرو در تهران و شهرستان طالقان اذعان کرد که با تشکیل یک باند سرقت به نام «فری دست طلا»، با همدستی همسرش اقدام به سرقت داخل خودرو کرده و اموال سرقتی را به جاده قزل حصار منتقل و به یک نفر مالخر با بهای کم می‌فروختند.

به گفته سرهنگ بزرگری همدست سارق نیز دستگیر و با راهنمایی متهمان دستگیر شده، مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان