چراغ سبز به مورینیو برای جذب ستاره تاتنهام

در حالی که پنجره نقل و انتقالات در اروپا فعلا بسته است ولی باشگاه‌ها، تلاش بسیاری برای خرید بازیکن در زمستان و تابستان آینده انجام می‌دهند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از باشگاه های فعال در این رابطه، منچستریونایتد است که گفته می‌شود در تلاش است توبی آلدروایرلد، مدافع تاتنهام را جذب کند.  خیلی به ندرت شرایطی پیش می‌آید که باشگاه ها بتوانند با ارقام کم، مدافعان بزرگ جهان را جذب کنند ولی در مورد توبی آلدروایرلد، اوضاع بدین شکل پیش رفته و مورینیو چراغ سبز دریافت کرده که برای به خدمت گرفتن او در ژانویه تلاش کند.

 

 

 

 

قرارداد آلدروایرلد در تابستان آینده به پایان می‌رسد ولی تاتنهام می‌تواند بند تمدید یک ساله او را فعال کند که همین موضوع، بند فسخ 25 میلیون پوندی را برای دو هفته پایانی نقل و انتقالات تابستانی فعال می‌کند. بدین ترتیب، این شانس که تاتنهام اجازه جدایی ستاره بلژیکی را در ژانویه با رقمی مناسب بدهد، وجود دارد. گزینه اصلی یونایتد برای تقویت خط دفاعی، کالیدو کولیبالی از ناپولی است ولی 90 میلیون درخواستی ناپولی، برای یونایتدی ها بسیار گران قیمت است.

 

آلدروایرلد با 29 سال سن، دو سال از کولیبالی بزرگتر است ولی قیمت 40 میلیونی و همچنین تجربه حضور در لیگ برتر، او را به گزینه ای ایده آل برای مورینیو تبدیل کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان