چگونه بلیط تخفیف‌دار قطار بخریم؟

قطار یک وسیله نقلیه بین شهری محبوب است که بخشی از این محبوبیت را به دلیل قیمت مناسب کسب کرده است. با این وجود راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید برای خرید بلیط قطار، بهای کمتری پرداخت کنید و به عبارتی تخفیف بیشتری شامل حالتان شود؟

قطار یک وسیله نقلیه بین شهری محبوب است که بخشی از این محبوبیت را به دلیل قیمت مناسب کسب کرده است. با این وجود راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید برای خرید بلیط قطار، بهای کمتری پرداخت کنید و به عبارتی تخفیف بیشتری شامل حالتان شود؟

چگونه؟

اگر برای رزرو بلیط قطار به وب‌سایت علی بابا، رتبه یک فروش بلیط قطار و هواپیما مراجعه کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که هر از چند گاهی و به مناسبت‌های خاص جشنواره‌هایی از سوی این وب‌سایت برگزار می‌شود و شما می‌توانید در این جشنواره‌ها بلیط تخفیف‌دار خریداری کنید. اما این همه داستان نیست. اگر در حساب کاربری شما در علی بابا، بیش از 40 امتیاز به ثبت رسیده باشد، شما از تخفیف بیشتری برخوردار می‌شوید. 

داستان کسب امتیاز هم از این قرار است که به ازای هر خرید بلیط قطار که در حساب کاربری شما ثبت شود یا شرکت در جشنواره‌های علی بابا، یک امتیاز برای شما منظور می‌شود و اگر شما به سقف 40 امتیاز برسید، برای خرید بعدی بلیط قطار تخفیف می‌گیرید.

نحوه استفاده از کد تخفیف هم به این ترتیب است که ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در علی‌بابا شوید و در صورتی که به حد نصاب 40 امتیاز رسیده‌‌اید، یک ایمیل «درخواست کد تخفیف» به آدرس Support@aliababa.ir ارسال کنید و کد تخفیف خود را دریافت کنید.

برای استفاده از کد تخفیف هم در صفحه فاکتور (قبل از صفحه پرداخت بانک) گزینه «استفاده از کد تخفیف» را علامت بزنید؛ سپس در کادر مربوطه کد تخفیف خود را وارد کرده و دکمه «بررسی و اعمال» را بزنید تا مبلغ جدید پس از کسر تخفیف محاسبه و آماده پرداخت شود.

خرید از علی بابا علاوه بر برخورداری از تخفیف، مزایای دیگری چون، دسترسی به بلیط قطار برای 100 درصد مقاصد، پرداخت هزینه خرید بلیط با کارت‌های شتاب، پشتیبانی 24 ساعته تیم کال‌سنتر علی بابا و استرداد اینترنتی مبلغ پرداختی بابت خرید بلیط در صورت لغو سفر دارد.

پس اگر قصد سفر به شهرهای مختلف ایران را دارید، اگر زیاد با قطار سفر می‌کنید و می‌خواهید برای خرید بلیط قطار کمتر هزینه کنید، برای خرید اینترنتی بلیط قطار به علی بابا مراجعه کنید تا هم تخفیف بگیرید و هم راحت‌تر بلیط خریداری کنید.

 ؛ Photo by : Unknown
Photo by : Unknown

سخن آخر

آیا تا به حال با قطار سفر کرده اید؟

از سیستمی که به شما معرفی کردیم، شناختی داشتید؟

نظرها و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید... 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و کارناوال هیچ مسئولیتی در رابطه با آن را نمی‌پذیرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان